מידע נוסף

מותג:XR Brands

עשוי מ:PVC / מתכת

אביזר:סט מצבטי פטמות רוטטים

219.00

מצבטי פטמות מקצועיים רוטטים מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands האמריקאית.

תיאור

XR-Brands – Dark Passion Vibrating Nipple Clamps

מצבטי הפטמות המתכווננים של XR-Brands הם כלי חושני שיכול להעניק לכם ולבן / בת הזוג שלכם חוויה מרהיבה. הפטמות מאפשרות לכם לשלוט בתחושת הכאב וההנאה, על ידי כיוון רמת הלחיצה באמצעות בורג הכיוון. המצופים בגומי והמחזיקים היטב, הם מספקים גם רטטים מהנים על ידי ביצת הרטט המוכנה לשימוש. כדי להפעיל את הרטט, יש לסובב את החלק התחתון של המצופים וליהנות מגלי הגירוי העוצמתיים.

אז אם אתם מחפשים מוצר שיביא תענוגות חדשות ותחושות חושניות לחייכם המיניים, XR-Brands – Dark Passion Vibrating Nipple Clamps הם הבחירה המושלמת עבורכם. תפנו את הלילה לחווית פטמות אינטימיות ומרהיבות עם המצופים המתכווננים הללו.
XR-Brands מבית דארק פשן – מצבטי הפטמות הרטטים

האם אתם מחפשים להפתיע את בן/ת הזוג שלכם בצורה מרהיבה וחושנית? אם כן, אנחנו שמחים להציע לכם את מצבטי הפטמות המתכווננים המדהימים מבית XR-Brands. מוצר זה מציע לכם לשלוט בכאב ובהנאה בו זמנית, ומבטיח להעניק לכם חוויה חדשה ומרתקת.

הפטמות מגוונות ומיוחדות במינן. הן מגיעות עם בורג כוונון, שמאפשר לכם להתאים את עוצמת הלחיצה בדיוק לפי הצורך והרצון שלכם. כלומר, תוכלו להגביר או להקטין את הלחיצה על פטמת הפטמה לפי המצב הרגשי שלכם בכל רגע נתון.

המדבקות המצופות בגומי אוחזות היטב בשדות המתח ומספקות חווית רטט מביצי הרטט שמונחים על המצבטים. אם תרצו להפעיל את הרטט, יהיה עליכם רק לסובב את החלק התחתון של המצבט והרטט יפעל מיד. יתרון נוסף של מוצר זה הוא שמינון הרטט, כלומר תוכלו להגביר או להקטין את עוצמת הרטט לפי הצורך והרצון שלכם.

המצבטים מעוצבים בקפידה ומצוידים בטכנולוגיית המדביקה המתקדמת ביותר. ניתן להשתמש בהם בצורה נוחה ומהירה, והם נותנים לכם את השליטה המוחלטת על החוויה החושנית שלכם. בנוסף, הם מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים, מה שמבטיח לכם את היכולת להנות מהמצבטים לאורך זמן.

לסיכום, אם אתם מחפשים לשדרג את החיים המיניים שלכם ולהפתיע את בן/ת הזוג שלכם בחוויה חדשה ומרתקת, מצבטי הפטמות המתכווננים מבית XR-Brands הם הבחירה המושלמת עבורכם. תנו לעצמכם להתרגש ולגרום לכאב ולהנאה להתערבב ביחד תוך שהם גורמים לכם צביטה חושנית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט מצבטי פטמות רוטטים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן