מידע נוסף

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

אביזר:טבעת זקפה

חברה:NMC

99.00

סט איכותי של 3 טבעות זקפה עשויות סיליקון הניתנות לכוונון מבית חברת אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

טבעת הזקפה Elastic Erection היא סט של שלושה טבעות איכותיות, המיועדות לחיזוק הזקפה והשהיית הגמירה. בעזרתן, ניתן ליהנות מסקס ארוך ומהנה יותר.

יש לשים לב להוראות השימוש: למשתמש מתחיל מומלץ להשתמש בטבעת עד 20 דקות, ולמשתמש ותיק מומלץ להשתמש עד 30 דקות. לאחר השימוש, יש להמתין שעה לפני השימוש הבא בטבעת.

כדי להגביר את הנוחות במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים.

בסופו של דבר, טבעת הזקפה Elastic Erection מספקת פתרון איכותי למי שמעוניין לשפר את חוויית הסקס ולהאריך את התהליך המהנה.
הטבעות המצליחות Elastic Erection הן פתרון מעולה לחיזוק הזקפה והשהיית הגמירה. הן מגוונות ואיכותיות, ומתאימות לכל גודל וצורת גבר.

מומלץ למשתמשים חדשים להתחיל בשימוש של טבעת עד 20 דקות, כדי להתרגל לתחושה ולאינטנסיביות המתקבלת. למשתמשים ותיקים, מומלץ להשתמש בטבעת עד 30 דקות, כדי להבטיח את הנוחות ולמנוע כאבים או תחושות לחץ.

בנוסף, חשוב לציין שלאחר שימוש חוזר בטבעת, יש להמתין לפחות שעה לפני השימוש הבא. זה יעזור למנוע כאבים ותחושות חולשה באיזור הזקפה.

כדי להגביר את הנוחות במהלך השימוש, מומלץ למרוח על בסיס מים חומר סיכה על הטבעת. זה יקל על ההצבעה ויאפשר שימוש יותר נעים ומרגיע.

בסופו של דבר, טבעות הזקפה אלסטיות Elastic Erection הן הפתרון המושלם להשגת סקס מהנה וממושך יותר. עם השילוב הנכון של זמן שימוש ותחזוקה, תוכלו ליהנות מחוויה מינית מושלמת ולהפוך את חיי המין שלכם למלאים בסיפוק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט 3 טבעות זקפה מתכווננות NMC”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן