מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:סט טבעות זקפה מסיליקון

עשוי מ:סיליקון

70.00

סט טבעות זקפה מסיליקון של מותג הסאדו האמריקאי המוביל Blue Line.

תיאור

טבעות זקפה הן כלי שמשמשות להארכת הזקפה ושיפור הביצועים המיניים. טבעת הזקפה המיוצרת על ידי חברת Blueline האמריקאית מצוידת בחומר דמוי עור ומיועדת להיות מונחת סביב הפין. נראותה נינוחה ומתפקדת כמעין חגורה העוזרת לשמור על זקפות ארוכות וקשות יותר. השימוש בטבעת זקפה מסייע לעיכוב האורגזמות ולהשארת הזקפה לאורך זמן ממושך. אם תרצו, ניתן להניח את הטבעת סביב הפין בבסיסו או סביב הפין והאשכים. מומלץ לקרוא את ההוראות לשימוש ולהתייעץ עם מומחה לפני השימוש.
בנוסף, טבעות הזקפה נחשבות גם לאביזר מיני ומהנה לשימור הזקפה. הן יכולות להעניק תחושת גירוי נוספת לנושא הזקפה ולהגביר את התענוג שלו. הטבעות מגוונות בגדלים ובעיצובים, מה שמאפשר לך למצוא את הטבעת המותאמת בצורה הטובה ביותר לך.

בנוסף לתפקידן המרכזי בהארכת הזקפה, טבעות הזקפה גם יכולות לתפקס ככלי עזר לשיפור הביצועים המיניים. על פי חלק מהמשתמשים, הטבעות מסייעות להאריך את הזמן שבו הם מחזיקים באירוע המיני, ומספקות להם יכולת לשלוט בעצמם במידה רבה יותר. כמו כן, טבעות הזקפה עשויות מחומרים רכים ונעימים למגע, המסייעים להם להרגיש בנוחים במהלך השימוש.

לסיכום, טבעות הזקפה הן אביזר מגוון ומעניין הניתן להשתמש בו כדי להאריך ולשדרג את הזקפה. בין אם אתה מחפש הארכת הזקפה, תחושת גירוי נוספת או שיפור בביצועים המיניים, טבעות הזקפה יכולות להיות הפתרון המושלם עבורך. כדאי לבדוק את המגוון הרחב שלהן ולמצוא את הטבעת שמתאימה בצורה הטובה ביותר לך ולצרכיך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט טבעות זקפה מסיליקון | Blue Line – Silicone Cock Ring Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן