מידע נוסף

אביזר:ביצים סיניות

חברה:Piloat Boat

רטט:7 מצבי רטט

עשוי מ:TPE

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

אורך חדירה:17.8 ס"מ

אורך כולל:20.8 ס"מ

259.00

ביצים סיניות רוטטות איכותיות במיוחד תוצרת טאיוואן .

תיאור

כולנו יודעים שאימון שרירי הרצפה הפלוויתיים והנרתיק הם חשובים במיוחד לנשים לאחר לידה ולנשים מעל גיל 30. אבל מה דעתכם על אימון שכולו ביצים סיניות? אנחנו מציעים לכם לנסות את הסט המיוחד של ביצים סיניות רוטטות וחזקות מבית היצרנית הטאייוואנית Pilot Boat המוכרת במיוחד בשל איכותה.

השרשרת המורכבת מ-2 ביצים בעלות גודל זהה ומשקולת פנימית מעניקה את התחושה המושלמת של רטט ומשקל במהלך האימון. ביצים אלו מתאימות במיוחד לחיזוק שרירי רצפת האגן והנרתיק, שהם אחד הגורמים החשובים לבריאות נשים בשלבים השונים של החיים. האימון עם הביצים מסייע לחזק את השרירים הפלוויתיים ולשפר את התמיכה והיציבה של הפלווית.

אז אם אתם מחפשים אימון שרירי הרצפה מעניק תוצאות מרשימות, אל תתלבטו וקנו את סט הביצים הסיניות המדהים הזה. הם חזקים, יעילים ומעניקים חוויה איכותית במהלך כל אימון.
הביצים הסיניות הרוטטות של Pilot Boat הן כלי אימון מעולה לחיזוק שרירי רצפת האגן והנרתיק. הן נוצרו על מנת לאפשר חדירה והוצאה קלה ונוחה ומיועדות במיוחד לנשים לאחר לידה או לאחר גיל 30. השרשרת מורכבת משני ביצים בגודל זהה, המכילות משקולת פנימית שמגבירה את המשקל ומסייעת ביצירת רטט המשפר את עוצמת האימון.

העוצמה של רטט הביצים הסיניות הללו מוכרת כחזקה ביותר, ולכן הן מומלצות במיוחד לנשים שרוצות לחזק את שרירי הרצפה האגנית והנרתיק. אימון עם הביצים הסיניות מביא לחיזוק ושיפור מוחלט של השרירים הנ"ל, ומסייע במניעת וטיפוח של תסמינים כמו דלקת פליטית, עיוותי ושיפור זוגיות, וגידול רגישות במגע המיני.

בנוסף, הביצים הסיניות מעניקות גם ברקודנות ויכולת ניתוח גבוהה, מה שמאפשר לך למקם דיוק ביצים בנקודות הרצויות על הגוף. כל זאת עם נוחות מרבית ומתאימות לשימוש ביתי או במגרש האימון.

לסיכום, אם את מחפשת כלי אימון איכותי, נוח ויעיל לחיזוק שרירי הרצפה האגנית והנרתיק, הביצים הסיניות הרוטטות של Pilot Boat הן הבחירה המושלמת עבורך. תפסיקי לחשוב והתחילי לתרגל!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט ביצים סיניות רוטטות עוצמתיות במיוחד.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן