מידע נוסף

אביזר:אזיקי ידיים ורגליים מבד לקשירה אחורנית

מותג:Lux Fetish

עשוי מ:בד

299.00

סט 5 חלקים של אזיקי בד איכותיים לידיים ולרגליים עם קשירה בניהם של מותג אביזרי המין המוביל Lux Fetish.

תיאור

סט אזיקים מבד לידיים ולרגליים המחוברות לצלב עם 4 לולאות לאחיזה אחורנית של הידיים והרגליים באמצעות האזיקים, מבית ייצרני אביזרי הסאדו Lux Fetish.

הסאדו הוא תחום בתחום הסקס המתמקד בשליטה, כאב ועניין חזק לכאורה במבנה הגוף. בתחום זה ישנם מגוון רחב של מוצרים ואביזרים שמיועדים לשדרג ולהעניק חוויה חדשה ומרתקת. אחד מהמוצרים המובילים בתחום זה הוא סט האזיקים מבד שמחוברות לידיים ולרגליים ומחברים לצלב.

הסט של Lux Fetish מתאים לכל מי שמעוניין לחוות חוויה חדשה ומרתקת בחדר השינה. האזיקים מעניקים אחיזה מושלמת ומאפשרים למשתמש להיות תלוי ומוגבל בתנועותיו, מה שמוסיף רמת תחושה ועניין לחוויה המינית.

האזיקים מעוצבים בצורה ארגונומית ונוחה לשימוש ומותאמים לכל מבנה גוף. הם עשויים מבד איכותי ונעים למגע, כך שהשימוש בהם הוא נעים ונוח גם לאורך זמן. הסט מגיע עם 4 לולאות לאחיזה אחורנית של הידיים והרגליים, מה שמאפשר למשתמש לשלוט בתנועותיו ולשדרג את החוויה המינית.

הסט הוא חלק מקולקציית Lux Fetish המציעה מגוון רחב של אביזרים ומוצרים לתחום הסאדו. המותג מכוון לאנשים שמחפשים להתרגש ולחוות חוויה מינית חדשה ומרתקת, ומבטיח לספק את הפריטים המתאימים לכך.

אם אתם מחפשים אביזר מרתק לחדר השינה שיעניק לכם חוויה חדשה ומרתקת, סט האזיקים מבד שמחוברות לידיים ולרגליים של Lux Fetish הוא בדיוק מה שאתם צריכים. תנו לעצמכם לחוות חוויה מינית ייחודית ומרתקת עם האביזרים האיכותיים והמעניינים של Lux Fetish.
הסט המדהים הזה של אביזרי הסאדו Lux Fetish הוא בדיוק מה שאתה צריך עבור חווית סאדו מרהיבה ומהנה. הסט כולל אזיקים מבד איכותיים לידיים ולרגליים, המחוברות לצלב באמצעות 4 לולאות אחורניות.

האזיקים המרופדים והמתכווננים מספקים נוחות מקסימלית ואחיזה מושלמת. הם מתאימים לכל גודל ידיים ורגליים ומספקים תחושת נעימות ומותאמות אישית.

הסט הוא הכלי המושלם לשליטה והתאמה מדויקת על הגוף שלך, והוא מתאים למתחילים ומתקדמים כאחד. כמו כן, הוא עמיד, איכותי וקל לניקוי.

אז אם אתה מחפש סט אזיקים מדהים וברמה גבוהה, אין ספק שסט האזיקים המבד של Lux Fetish הוא הבחירה המושלמת עבורך. תתפנה ותיהנה מחווית סאדו מרהיבה ומהנה עם הסט המדהים הזה!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט אזיקי ידיים ורגליים איכותיים מבד Lux Fetish Hogtie set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן