מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:פלשלייט

עשוי מ:ABS + TPE

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

129.00

המאונן המקורי של המותג Satisfyer.

המלאי אזל

תיאור

דגם ה-Men של מותג Satisfyer הוא דגם מאונן דמוי פלשלייט מהסדרה. הדגם מגיע עם שרוול פנימי המיועד להעצמת הגמירה ומעניק תחושה שמשלבת בין מין אוראלי לסקס וגינאלי. השרוול מצויד בטקסטורה סייבר סקין וצלעוות לחיכוך מוגבר, הממוקמות לאורך הפנס. לאחר השימוש, ניתן להוציא את השרוול ולשטוף אותו במים. כדי לשמור על הפלשלייט ולהבטיח תחזוקה נכונה, מומלץ למרוח חומר סיכה על בסיס מים לפני השימוש ולשטוף את המוצר היטב לאחר השימוש, באמצעות מים חמימים ומעט סבון.
Satisfyer Men הוא מוצר מהמותג Satisfyer המוכר בעיקר בזכות מוצריו לנשים. עכשיו, המותג החליט להביא חווית הנאה גם לגברים עם המוצר החדש הזה. הפלשלייט מעניק תחושה מרעננת ומהנה בזמן השימוש.

הפלשלייט עשוי מחומרים איכותיים ונעימים למגע. השרוול הפנימי מכיל טקסטורה סייבר סקין וצלעוות לחיכוך מוגבר, כדי להעניק תחושה מינית מושלמת. בנוסף, הוא מעוצב כך שמשפר את הגמירה ומעניק תחושה של מין אוראלי ווגינאלי במקביל.

מרגע שהשימוש נגמר, ניתן להוציא את השרוול ולשטוף אותו במים. חשוב לזכור למרוח חומר סיכה על בסיס מים לפני השימוש ולשטוף היטב עם מים חמימים או פושרים ומעט סבון לאחר השימוש. כך תוכלו להבטיח תחזוקה נכונה וארוכת טווח של המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאונן דמוי פלשלייט מבית Satisfyer Men עם פס שחור”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן