סופר מגי'ק וונד שרי בורדו Le Wand-Petite Vibrating Massager Super Magic Wand

מידע נוסף

מותג:Le-Wand

אביזר:סופר מגי'ק וונד מסאגר מיני

עשוי מ:סיליקון / ABS

מצבי רטט:10 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

אורך:25.4 ס"מ

קוטר ראש:4.7 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

599.00

Super Magic Massager מיני נטען ללא חיווט בעל 10 מהירויות ו-6 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand.

תיאור

כותרת: Le Wand Petite Vibrating Massager – המסאגר המהפכני להנאה והתעוררות מינית

מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב חדשני, ה-Le Wand Petite Vibrating Massager הוא המוצר הטוב ביותר לזוגות בשנת 2019. זכה בתואר זה על ידי הקוסמופוליטן וקיבל את השבחים הכי גבוהים ממגזינים מובילים כמו Men's Health ו-Glamour.

ה-Le Wand Petite מצויד בטכנולוגיית רטט איכותית ועוצמתית שתעניק לך חוויה מינית משובחת. המסאגר עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, עם ראש סיליקון רך וגמיש לחווית מסאג' איכותית ומרגיעה.

הוא מגוון ב-6 מצבי רטט שונים ו-10 עוצמות, שניתן לשלוט בהם בקלות על ידי שלושת הכפתורים המונחים בתחתית המסאגר. זהו הכלי המושלם גם למשחקי סולו וגם למשחקים זוגיים.

השימוש ב-Le Wand Petite פשוט ונוח. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מרבית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את המסאגר במים נקיים וסבון עדין ולהשתמש בחומרי ניקוי המתאימים למוצרי מין. יש להתיז את המסאגר לייבוש מלא לפני שמירה בקופסא.

ספרון הפעלה והוראות מפורטות זמינות בלינק הבא: [הוראות השימוש של Le Wand Petite Vibrating Massager](https://www.paaz.co.il/wp-content/uploads/2022/09/le-wand-massager-user-guide.pdf)

Le-Wand-Petite Vibrating Massager: The Super Magic Wand

Introducing the Le-Wand-Petite Vibrating Massager, the ultimate luxury product for couples. This revolutionary vibrator has been recognized as the best product for couples in 2019 by Cosmopolitan. It has also received rave reviews from Men's Health and Glamour magazines, who hailed it as the groundbreaking invention of the year in the adult toy industry. Made from PVC with a silicone head, the Le Wand-Petite is considered the best, most powerful, and intense massager in the world.

Equipped with a flexible and powerful wand head, this vibrator delivers intense stimulation when in contact with external erogenous zones. The Le-Wand-Petite features a powerful motor with 6 different vibration modes and 10 intensity levels, all easily controlled by three buttons located at the base of the vibrator. Whether for solo play or couple's fun, this massager is recommended for women seeking maximum pleasure.

In the accompanying video, Alicia Sinclair, the founder of Le-Wand, explains more about the company's range of massagers.

Care and Usage Instructions:

  • During use, it is highly recommended to use water-based lubricants for maximum pleasure and to enhance the sensation.
  • After use, clean the massager with clean water and a mild soap. You can also use a cleaning solution specifically designed for adult toys. Allow the massager to air dry before returning it to its storage box.

For the full user guide and instructions, please click here.


 

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סופר מגי'ק וונד שרי בורדו Le Wand-Petite Vibrating Massager Super Magic Wand”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן