סופר מגי'ק וונד מיני כחול ים Le Wand-Petite Vibrating Massager Super Magic Wand

מידע נוסף

מותג:Le Wand

אביזר:סופר מגי'ק וונד מסאגר מיני

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

אורך:25.4 ס"מ

קוטר: 4.7 ס"מ

עמידות במים:עמיד למים

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות מלאה במים

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

599.00

Super Magic Massager מיני נטען ללא חיווט בעל 10 מהירויות ו-6 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand.

תיאור

Le-Wand-Petite Vibrating Massager – The Ultimate Magic Wand

Introducing the award-winning Le-Wand-Petite Vibrating Massager, the top-rated couples' product of 2019 according to Cosmopolitan. This super magic wand has received rave reviews from Men's Health and Glamour AVFRH magazines, solidifying its place as the best and most powerful vibrator in the world. Made from PVC with a silicone head, the Le-Wand-Petite is designed to provide maximum intensity during intimate moments. Featuring a flexible and powerful wand head, this massager allows for greater stimulation when in contact with the external erogenous zones. The Le-Wand-Petite model is equipped with a powerful vibration motor that offers 6 different vibration modes and 10 intensity levels, all controlled by three conveniently placed buttons at the base of the vibrator. This massager is recommended for both solo play and couples' activities.

In this video, Le-Wand founder Alicia Sinclair explains more about the company's range of massagers.

Maintenance and Usage Instructions:

  1. During use, it is highly recommended to use water-based lubricants to maximize pleasure and enhance sensations.
  2. After use, rinse the massager with clean water and a mild soap. You can also use a sex toy cleaner suitable for intimate products. Allow the massager to dry before returning it to its box.

For the operation and usage instructions, please refer to the user guide here.

Le-Wand-Petite Vibrating Massager – הוא מסאגר ויברטור בעל כוח עוצמתי וגמיש, המצוייד בטכנולוגיה מתקדמת וייחודית. מוצר זה הוא אחד ממוצרי החברה היוקרתיים והמובילים בתעשיית הויברטורים, וזכה בכמה פרסים ותהליכים דיסטינקטיביים בשנת 2019. הוא הוגדר כמוצר הטוב ביותר לזוגות על ידי הקוסמופוליטן וזכה בשבחים רבים ממגזינים כמו Men's Health ו-Glamour AVFRH.

הויברטור המסתובב המדהים הזה מצוייד בראש סיליקון גמיש ועוצמתי, המעניק עיסוי מדהים ומרגיע. העיצוב הייחודי של המסאגר מאפשר לך להשיג עוצמה גבוהה יותר ותחושות עוצמתיות בעת השימוש. עשוי מחומרי פלסטיק PVC איכותיים ועמידים, המסאגר הזה הוא הפתרון המושלם לכל אחד שמחפש חווית עיסוי איכותית ומפנקת.

הויברטור מגוון במצבי רטט שונים ועוצמות נשלטות, כך שתוכל להתאים את המרכזות הרטט והעוצמה לפי הצורך והתחושה שלך. תוכל לבחור מתוך 6 מצבי רטט ו-10 עוצמות, שתוכל לשלוט בהם בנוחות על ידי שלושת הכפתורים המופלצים בתחתית הויברטור. כל זאת כדי להבטיח לך חוויה שלמה ומותאמת אישית.

המסאגר מתאים לשימוש סולו או זוגי, ומתאים לנשים שרוצות לגוון ולשדרג את החוויה המינית שלהן. עם הויברטור המדהים הזה, תוכלי לגלות תחושות חדשות, רגועות ומרגשות, וליהנות מעיסוי מפנק בכל רגע שתבחרי. המסאגר עמיד, נוח לאחיזה וקל לשימוש, כך שתוכלי להנות ממנו בקלות ובנוחות.

על מנת להבטיח את השימוש הטוב ביותר ואת החיי תפעול הארוכים של המסאגר, מומלץ להקפיד על תהליכי האחזקה המתאימים. לאחר השימוש, יש לשטוף את המסאגר במים נקיים ולהשתמש במעט סבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש לשטוף היטב ולהתיבש לפני שמירתו בקופסא המקורית.

למידע נוסף והוראות שימוש מפורטות, ניתן להציץ בספרון הפעלה של המסאגר, הזמין בלינק הבא: כאן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סופר מגי'ק וונד מיני כחול ים Le Wand-Petite Vibrating Massager Super Magic Wand”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן