סופר מגי'ק וונד חשמלי בצבע קרם Le Wand Vibrating Massager

מידע נוסף

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

אביזר:סופר מגי'ק וונד מסאגר

מותג:Le Wand

קוטר: 6.2 ס"מ

אורך:34 ס"מ

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:אינו עמיד למים

מקור מתח:חשמלי

549.00

מגי'ק וונד Super Magic Massager חשמלי בעל 10 מהירויות ו-6 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand.

המלאי אזל

תיאור

כותרת: Le-Wand – Vibrating Massager – המסאגר החשמלי המרהיב של המותג

מבוסס על הסקירות החיוביות והשבחים שקיבל ממגזינים מובילים, המסאגר החשמלי Le-Wand ידוע ככלי הכוח האולטימטיבי בעולם הויברטורים. עם מנוע חשמלי עם כבל מדורג באורך 3 מטרים, המסאגר מספק עצמה חזקה ומרהיבה.

עשוי מחומרים איכותיים, כמו PVC וסיליקון, המסאגר מעניק חווית מסאג' מושלמת. הוא מצוייד בראש גמיש ועוצמתי המספק עוצמה גבוהה בעת החיכוך עם הדגדגן החיצוני.

המסאגר מגוון ב6 מצבי רטט ו-10 עוצמות הנשלטים בקלות על ידי שלושה כפתורי הפעלה הממוקמים בתחתית הויברטור. מומלץ לנשים לשחק סולו או יחד עם הפרטנר, המסאגר הוא כלי הכוח האולטימטיבי בעולם צעצועי המין.

חשוב לציין כי המוצר לא עמיד במים ולכן אין להשתמש בו במקומות רטובים כמו אבטיה או מקלחת. על מנת להבטיח את שמירת המוצר במצב הטוב ביותר, מומלץ לשטוף את המסאגר במים נקיים וסבון לאחר השימוש ולהניחו להתייבש לפני המציאותו בקופסא.

לספרון הפעלה והוראות לחץ כאן.

Le-Wand – כיסוי ויברטור עם עוצמה מדהימה

המוצר המסורתי שחוזר בהפתעה!

Le Wand הוא ויברטור מרהיב הזוכה בתהילה ושבחים בכל מקום שהוא מופיע. זכור כמוצר הזוג הטוב ביותר לשנת 2019 על ידי מגזין הקוסמופוליטן, ומקבל תשכורת מגזינים נוספים כמו Men's Health ו-Glamour. הויברטור האמריקאי החזק והעוצמתי ביותר בעולם, מגיע עם מנוע חשמלי וכבל באורך של 3 מטרים. המסגר המרהיב הוא עשוי מחומר PVC ומגיע עם ראש סיליקון גמיש ועוצמתי, שמסייע בהפקת עוצמה נוספת בעת ההשתמשות בו. הוא מצויד ברטט עוצמתי ומגוון של 6 מצבים ו-10 עוצמות רטט, שניתן לשלוט בקלות על ידי שלושה כפתורי הפעלה בתחתית הויברטור. Le Wand הוא הכלי האולטימטיבי בעולם הצעצועים המיניים, מומלץ לנשים לשימוש סולו או זוגי.

* חשוב לדעת כי המוצר אינו עמיד במים ואין להשתמש בו במקומות רטובים כגון אבטיה או מקלחת

בסרטון: אלישייה סינקלייר מייסדת חברת Le-Wand מסבירה אודות מוצרי החברה.

 

הוראות אחזקה ושימוש:
.בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

2) לאחר השימוש יש לשטוף את המסאגר על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחה להתייבש בטרם החזרת לקופסא.

ספרון הפעלה והוראות ניתן לראות בלינק הבא:


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סופר מגי'ק וונד חשמלי בצבע קרם Le Wand Vibrating Massager”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן