נר מסא'ג בריח שוקולד 170 מ"ל Shunga – Massage Candle Chocolate

מידע נוסף

מותג:Shunga

כמות:170 מ

תכשיר:נר מסא'ג בריח שוקולד

139.00

נר מסא'ג בריח שוקולד מבית Shunga האמריקאית

תיאור

נר מסא'ז בריח שוקולד – השדרוג האיכותי לאווירה הביתית

האם אתם מחפשים את הפריט המושלם לשדרוג האווירה הביתית שלכם? אז אתם במקום הנכון! נר מסא'ז בריח שוקולד מבית Shunga האמריקאית האיכותית הוא הפתרון המושלם לכך.

הנר מסא'ז בריח שוקולד הוא לא רק פריט יפה ומרהיב, אלא גם מספק אווירה נעימה ומרגיעה בזמן המסא'ז הביתי שלכם. הריח המתוק של השוקולד יעניק לכם חוויה מושלמת של נינוחות ושלווה.

איך זה עובד? פשוט מאוד! בעזרת הנר, אתם יכולים ליצור אווירה רומנטית ומפנקת במהלך המסא'ז. תתחילו בהדלקת הנר ותחכו לפריחת הריח המתוק של השוקולד. תוך כדי המסא'ז, הנר יימסס וישחרר את הריח לעולם הסביבתי, יוצרת אווירה נעימה ומרגיעה.

הנר מסא'ז בריח שוקולד מושלם גם עבור משחקים מקדימים. תוכלו ליצור אווירה רומנטית וסוחפת עם הנר, ולהעניק לכם ולשותפכם חוויה ייחודית ומרגשת.

אז אם אתם מחפשים את הפריט האיכותי והמושלם לשדרוג האווירה הביתית שלכם, נר מסא'ז בריח שוקולד מבית Shunga האמריקאית האיכותית הוא הבחירה הנכונה!
הנר מסא'ז של Shunga הוא מוצר איכותי ומרהיב שיכול לשדרג בקלות את האווירה הביתית שלך. הריח המתוק של השוקולד יצריך את כל החושים שלך ויעניק לך חוויה מדהימה.

הנר מעוצב בקפידה ומגיע בגודל נוח שמתאים לשימוש בבית או בחדר מלון. הוא מותאם במיוחד למשחקים מקדימים ויכול להוסיף רומנטיקה ומערכת תאומה לחוויה שלך ושל השותף שלך.

הנר מסא'ז של Shunga עשוי מחומרים איכותיים ועמידים שמבטיחים לך שימוש נוח ובטוח. הוא מותאם לשריפה לאורך זמן וישמש אותך לאורך זמן ממושך בלי להפסיק.

אם אתה מחפש להוסיף קסם ויוקרה לחווית המשחקים שלך, הנר מסא'ז של Shunga הוא הבחירה המושלמת עבורך. תפנק את עצמך ואת השותף שלך עם תחושת רוגע ושמחה שתתווסף לכל רגע ביחד. הזמן עכשיו את הנר מסא'ז של Shunga ותחוו את הכיף המוחלט.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “נר מסא'ג בריח שוקולד 170 מ"ל Shunga – Massage Candle Chocolate”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן