160.00

נוזל סיכה איכותי על בסיס מים תוצרת ארה"ב.

תיאור

נוזל סיכה על בסיס מים – התכשיר המומלץ ביותר לשימוש מיני וגינאלי

המוצר המדהים שלנו, נוזל סיכה על בסיס מים, הוא הבחירה המומלצת ביותר לשימוש מיני וגינאלי. הנוזל מכיל רכיבים איכותיים שמסייעים לשיפור החוויה המינית ומספקים תחושה נעימה למשתמש.

אחד היתרונות המרכזיים של הנוזל הוא היכולת שלו לספוג במהירות גבוהה בעור, מה שמבטיח שהוא יעבוד ביעילות מירבית. כמו כן, הוא אינו דביק ולכן נוח לשימוש. תוך זמן קצר, הנוזל נשטף מהעור בקלות ואינו מכתים.

חברתנו, ID LUBRICANTS, המפורסמת בעולם המיני, היא אחראית ליצירת הנוזל המשובח הזה. כל תהליך הייצור נעשה תחת פיקוח ואישור משרד הבריאות, מה שמבטיח שהמוצר שלנו עומד בתקנים הגבוהים ביותר.

אז אין ספק, הנוזל סיכה על בסיס מים הוא הבחירה המומלצת ביותר עבורך. תנסה ותתחדש בחוויה מינית מושלמת!
נוזל סיכה על בסיס מים הוא מוצר מומלץ ביותר עבור שימוש מין וגינאלי ומומלץ לשימוש יחד עם אביזרי מין. מהיר ספיגה בעור, לא דביק, ניתן לשטיפה מהירה ואין סיכון שהוא יכתים את הבגדים. המוצר מיוצר על ידי חברת ID LUBRICANTS האמריקאית ובעל אישור משרד הבריאות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “נוזל סיכה על בסיס מים 500 מ"ל ID Glide”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן