מידע נוסף

עשוי מ:Silicone + ABS

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

אביזר:משאבה וגינאלית רוטטת

מותג:Seven Creations

278.00

משאבה וגינאלית מקצועית איכותית בעל 7 מצבי רטט של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

משאבה רוטטת איכותית לואגינה של יצרנית אביזרי המין המובילה Sevn Creations. המשאבה בנויה ממשאבה ידנית נוחה לשימוש ומספקת חווית הנאה מרגשת. היתרון המובהק של המשאבה הוא בסיס המותאם לואגינה של האישה, שמספק יניקה נוספת לאיזור הנרתיק ומגביר את התחושות החושניות במהלך השימוש. המנוע הרטטי עם 7 מצבי רטט מחובר לבסיס המשאבה ומספק עוד יותר הנאה ותענוג. בנוסף, ניתן להפעיל את מנוע הרטט כאביזר מין נפרד בעזרת רוקט פוקט המאפשר חוויה חיצונית מהנה ומפתיעה. המשאבה תוכננה בקפידה על מנת להעניק חווית הנאה מושלמת ובטוחה לכל אישה.
המשאבה של Sevn Creations היא משאבה רוטטת איכותית ומתקדמת המותאמת במיוחד לצרכי האישה. היא מורכבת ממשאבה ידנית נוחה לשימוש, המסייעת בהגברת ההנאה והחוויה המינית של האישה. המשאבה מגיעה עם בסיס המעוצב בצורה ארגונומית, המתאים למבנה האנטומי של ואגינת האישה.

בתהליך השימוש במשאבה, נוצרת זרימת דם מוגברת לאיזור הנרתיק, מה שמגביר את גירוי הואגינה הנשית ומשפר את החוויה המינית. למשאבה יש מנוע רטט המגיע עם 7 מצבי רטט שונים, הכלולים בבסיס המשאבה. זה מאפשר הגברת ההנאה וההתרגשות בזמן השימוש.

בנוסף, המנוע הרטט ניתן לשליפה מהמשאבה וניתן להשתמש בו כאביזר מין נוסף. הוא מעוצב בצורת רוקט פוקט, המאפשר עינוג חיצוני והנאה גם במצבים שלא דורשים שימוש במשאבה עצמה.

המשאבה של Sevn Creations היא בחירה מעולה לנשים שרוצות לחקור וליהנות מהתרגשות מינית מוגברת בזמן השימוש. היא מציעה תכונות מתקדמות, נוחות בשימוש ואפשרויות רבות להתחשקות מינית. כל אלה מבטיחים חוויה מינית מרהיבה ומשופרת בכל שימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת מקצועית רוטטת לואגינה Seven Creations – Vibrating Vagina Pump”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן