מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:משאבה רוטטת לדגדגן

קוטר מירבי:4 ס"מ

סוללות:2 AA (כלול)

עשוי מ:PVC + ABS

180.00

משאבה איכותית לדגדגן של מותג אביזרי מין המוביל בעולם Seven Creations

תיאור

משאבת הדגדגן של Seven Creations היא פתרון מושלם למשתמשים שמחפשים חוויה ייחודית ומרגשת. המשאבה מיוצרת במיוחד על ידי המותג המוביל בתחום אביזרי המין ומתפעלת בצורה קלה ונוחה. התפעול הפשוט והנוח מאפשרים למשתמשים ליהנות מחווית דגדגן מושלמת, כאשר הלחיצה על לואקום היניקה האוטומטי ועל כפתור הרטט המולטיספיד מפעילה רטט עוצמתי בדמות מצבי רטט משתנים. בנוסף, המשאבה מצוידת בביצת רטט ממוקמת בקצהה, המספקת רגעים נעימים נוספים במהלך השימוש. בקיצור, משאבת הדגדגן של Seven Creations היא פתרון ייחודי ומושלם ליהנות מחווית דגדגן מרהיבה ומרגשת.
משאבת הדגדגן של Seven Creations היא פתרון מושלם לגירוי ותענוג מיני. בעזרת הלחיצה הקלה על הלואקום היניקה האוטומטי והכפתור המולטיספיד, תוכלו ליהנות מרגעים של תענוג מוחלט. הפעלת המשאבה פשוטה ונוחה לשימוש, ותפעולה קל ובטוח.

המשאבה מגוונת ומעניקה גירוי מקצועי לאיזור הדגדגן, ובנוסף, הרטט העוצמתי שמפיק המולטיספיד בבסיס השלט יעניק לכם רגעים של תענוג מוחלט. הרטט משתנה בהתאם למצבים השונים של הביצת הרטט, שממוקמת בקצה המשאבה.

אז אם אתם מחפשים מוצר שמאחד בין תענוג מיני לנוחות וקלות שימוש, המשאבה של Seven Creations היא הבחירה המושלמת עבורכם. אל תתמהמהו והתחילו ליהנות עוד היום!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבה איכותית לדגדגן Seven Creations -Vibrating Clit Massager”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן