מידע נוסף

צבע: כסף

אביזר:מצבטי פטמות פינצטה

מותג:XR Brands

159.00

מצבטי פטמות פינצטה כסופים עם שרשרת של חברת אביזרי הסאדו והשליטה XR BRANDS

תיאור

XR BRANDS – Reign Tweezer Nipple Vice

אחזקה ושימוש:

בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

לאחר השימוש, יש לשטוף את המצבטים היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחם להתייבש לפני החזרתם לקופסא.

השימוש הנכון והתחזקות תקינה של מצבטי השדים יכולים להבטיח לך חוויה מהנה ובטוחה עם מוצרי XR BRANDS – Reign Tweezer Nipple Vice.
3) יש לשמור את המצבטים במקום יבש ומוצל, במטרה למנוע חשיפה לשמש ישירה או לחום גבוה.

4) כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים, יש לוודא שהמצבטים אינם מגורמים לכאב או פציעה. במקרה של כאב או תחושת חוסר נוחות, יש להפסיק את השימוש מיד ולהתייעץ עם מומחה.

5) יש להשתמש במצבטים על השדיים בזהירות כדי למנוע פגיעה ברקמות רכות וכאב איום. מומלץ להתחיל בלחצים קלים ולהגביר את הלחץ בהדרגה, לפי הנוחות והתחושה של המשתמש.

6) יש להימנע משימוש במצבטים במקרים של פציעות עור, פציעות ברקמות או תופעות לוואי מסוגים שונים. יש להיוועץ עם מומחה לפני השימוש במצבטים אם ישנן תכוונות לשימוש במקרים כאלה.

7) במקרים של נוכחות גירויים עוריים, רגישות עור או כאב, יש להמתין עם השימוש עד שהתופעות מבשרות תחילה תיקון והתחזקות עורית מאפשרת שימוש בטוח.

8) יש להשתמש במצבטים על פי ההוראות המוצגות באריזה, כולל זמן השימוש, הלחץ המומלץ והאחזקה הנדרשת.

9) יש להימנע משימוש במצבטים במקרים של הריון או לאחר לידה, לאחר ניתוחים באיזור השדיים, או במקרים של מחלות או מצבים רפואיים שמנעים שימוש בטוח.

10) בשלבי השימוש והשחרור של המצבטים, יש לקחת בחשבון כי ייתכן ויפתחו סימני הרגשה חדשים ותחושות חדשות בגוף, ולכן יש להיות ערניים לתחושות והתנהלות הגוף.

11) אין לשכוח שכל גוף שונה וכל אדם מגיב באופן אישי לחוויות ולעצירת מצבטים, ולכן יש לקחת בחשבון את ההבדלים האישיים ולהתייעץ עם מומחה במקרה של ספק או שאלה.

12) יש לדעת ולהבין את הגבולות והכשלים האישיים, ולהפסיק את השימוש במקרים של חוויות שליליות או תחושות לא נוחות.

13) מומלץ להתייעץ עם מומחה במקרים של תחושות חוסר נוחות, כאבים או פציעות, ולא להתעלם מתחושות אלו.

14) אין להשתמש במצבטים במקרים של אי נוחות נפשית, תופעות לוואי נפשיות או במקרים של חוסר רגישות לחוויות או תחושות.

15) יש להימנע משימוש במצבטים במקרים של סכנת אובדן שליטה, או במקרים של חוסר הבנה או יכולת לקרוא ולהבין את ההוראות והאזהרות המצורפות.

16) יש להימנע משימוש במצבטים במקרים של שימוש בעלי רפואה או תרופות שעלולות להשפיע על הרגישות הגופנית או המנטאלית.

17) יש להיות ערניים ובטוחים בסבירות השימוש במצבטים, ולא להשתמש בהם במקרים של חוסר בטחון או חוסר יכולת לשלוט בפעולות.

18) יש לשים לב ולטפל בכל פציעה או נזק שעשויים להתרחש בעקבות השימוש במצבטים, ולפנות לרופא לביצוע בדיקה וטיפול מתאים.

19) יש להימנע משימוש במצבטים במקרים של רגישות על מוצרים כימיים או חומרים שמגרימים רעלנות או תגובות אלרגיות.

20) יש להימנע משימוש במצבטים במקרים של רגישות לחומרי גלם, כגון סיליקון או גומי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מצבטים לפטמות פינצטה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן