מידע נוסף

רצועה עשוייה:דמוי עור

עשוי מ:מתכת

אביזר:מפסק פה עם פתח לחדירת איבר

מותג:XR Brands

149.00

מפסק פה עם פתח לחדירת איבר מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands

תיאור

XR Brands – Claw Hook Mouth Spreader

הפגיעות וההשפלה הייחודיות של פריט זה יניעו את העוררות שלך. מוצר זה מתאים במיוחד לבני ובנות בית הספר הרוצים לשחק במשחקי השפלות. הפריט כולל מפסק עם קצות מעוגלים המונחים בשני צדי הפה, שניתן לכוונן כך שהשפתיים ינמתחו. בכך ניתן לאפשר פתיחת הפה וגישה לכל פלישה שאתה יכול לחשוב עליה. ניתן להשתמש באבזם נעילה כדי לשאור את הפה פתוח במקום.

אז אם אתה בחיפוש אחר חוויה חדשה ומרעננת בתחום BDSM, פריט זה הוא בדיוק מה שאתה צריך. תתפנק, תתענג ותתחיל לחקור את הגבולות שלך עם XR Brands – Claw Hook Mouth Spreader.
XR Brands – Claw Hook Mouth Spreader: Unleash the Furious Mouth with this Amazing Device!

This incredible mouth spreader will release the raging mouth! Simply place the rounded ends on either side of the mouth and then tighten the strap until the controlled lips are stretched. Its unique inflictions and humiliations will awaken your desires. A locking clasp (not included) allows you to keep their mouth open for any devious thoughts your mischievous mind can conjure! Surrender to the sweet exhaustion from your beloved and let her crawl towards you.

This product is a classic BDSM item for beginners and submissive individuals who want to indulge in the games of degradation.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מפסק פה מפסק עם פתח לחדירה מקצועי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן