מידע נוסף

מותג:Tenga

אביזר:מאונן לגבר

תוצרת:יפן

עשוי מ:TPE

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

230.00

מאונן קומפקטי מסדרת Cup של יצרנית אביזרי האוננות לגבר היפנית המובילה Tenga.

תיאור

מדובר במיני מאונן מסדרת Cup של מותג האוננות היפני Tenga. המאונן מותאם במיוחד ליצירת ואקום לעינוג אינטנסיבי והופך את הגמירה למהירה. בנוסף, המאונן מגיע עם חומר סיכה מנטול הנותן תחושת קרירות מיוחדת לחוויה עוצרת נשימה. העיצוב הקומפקטי של המאונן הופך אותו לנוח לשימוש ולהסתרה, והוא יכול לשמש גם כחלק ממשחק זוגי.

לשמירה על המאונן ולהבטיח חווית שימוש ארוכה ומרעננת, כדאי להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים לפני השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את המאונן עם מים חמים וסבון ולאוורר אותו.

למעוניינים לראות את המאונן בפעולה, ניתן לצפות בסרטון המצורף.
3) לשמור את המאונן במקום יבש וקריר למניעת נזקים לחומרים ולהארכת חיי המוצר.
4) יש לשמור על המאונן במקום שקט ובטוח, במיוחד במידה ומקום המגורים שותק או משותף עם אנשים אחרים.
5) כדי לשמור על המאונן במצב טוב ולמנוע פגיעה בחומרים, יש להימנע משימוש חומרים כימיים או חומרים פולימריים במהלך השימוש.
6) כאשר משתמשים במאונן, יש להימנע מהתעללות או שימוש חסר תוכן כלפי אחרים. יש לזכור ששימוש המאונן הוא אינטימי ואישי ויש לכבד את הפרטיות והגברים השותפים.
7) המאונן מיועד לשימוש אישי בלבד ואין לשתף אותו עם אנשים אחרים ללא הסכמתם. יש להימנע משימוש משותף עם אנשים אחרים למניעת העברת זיהום או זיהום מחלות מין.
8) יש להימנע משימוש המאונן במקרים של גירויים עוריים או כאבים באיזור האינטימי. אם נוצרים תחושות כאב או גירויים, יש להפסיק את השימוש ולפנות לרופא.
9) יש לקרוא את ההוראות לשימוש והאזהרות המופיעות על האריזה ולהפעיל את המאונן בהתאם להנחיות ולהזהירות.
10) במידה וישנם סימנים של נזק במאונן או תקלה במוצר, יש להפסיק את השימוש מיד ולפנות לספק המוצר או לשירות הלקוחות של החברה.

בסופו של דבר, חשוב להיזהר ולהשתמש במאונן בצורה אחראית ובטוחה, על מנת ליהנות מחווית עונג מרהיבה ולשמור על הבריאות הפיזית והנפשית שלנו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיני פלשלייט תוצרת יפן Tenga – Deep Throat Cup Ultra”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן