מיני ויברטור פרימיום תוצרת גרמניה אדום Fun Factory – Amorino

מידע נוסף

אורך כולל:17.5 ס"מ

מצבים לבחירה:12 מצבי רטט

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

מותג:Fun Factory

אביזר:ויברטור מאלץ אורגזמה

זמן טעינה רגיל:6 - 8 שעות

זמן טעינה ראשוני:8 - 16 שעות

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3 ס"מ

אורך חדירה:7 ס"מ

480.00

מיני ויברטור פרימיום עשוי סיליקון ממותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

מיני ויברטור נטען ועמיד בפני מים הוא מוצר מהמם שמיועד לספק ענוג ותענוג מקסימלי. הוא מעוצב במיוחד כך שיאפשר גישה נוחה לנקודת הג'י וגירוי מקסימלי בזמן החדירה. בנוסף, ניתן להשתמש בגומיית הסיליקון המצורפת הניתנת להלבשה על הויברטור לגירוי נוסף וגדול יותר של הדגדגן והנרתיק.

כפתורי התפעול הקלים והנוחים לשימוש מאפשרים לך לבחור מבין 6 מקצבי רטט שונים ו-6 מהירויות רטט שונות. כל אלו מופקים על ידי מנוע רטט חזק ושקט.

בקניית ויברטור מבית Fun Factory, את מובטחת לקבל איכות גרמנית מעולה. המותג משקיע דגש בשימוש בחומרים איכותיים ובריאים ביותר, ומשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בנוסף, הויברטור עוצב בצורה אלגנטית וארגונומית, כך שהשימוש בו נח ומענג במיוחד.
המיני ויברטור הנטען והעמיד בפני מים שלנו מעוצב במיוחד כדי להבטיח גישה נוחה לנקודת הג'י וגירוי מקסימלי בזמן החדירה. הויברטור מגיע עם גומיית סיליקון הניתנת להלבשה ומספקת גירוי נוסף וגדול יותר לדגדגן והנרתיק. בנוסף, זה פשוט לשימוש עם כפתורי תפעול קלים ונוחים שמאפשרים לך לבחור מתוך 6 מקצבי רטט שונים ו-6 מהירויות רטט שונות.

בעת קניית הויברטור המבית Fun Factory, את מובטחת לקבל איכות גרמנית מעולה. אנחנו מקפידים על שימוש בחומרים איכותיים ובריאים ביותר, ועל שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בנוסף, העיצוב האלגנטי והארגונומי של הויברטור מבטיחים שהשימוש בו יהיה נוח ומענג במיוחד.

האם תרצה להזמין את הויברטור המדהים הזה עוד היום?

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיני ויברטור פרימיום תוצרת גרמניה אדום Fun Factory – Amorino”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן