מיני ויברטור עוצמתי בגרסתה החדשנית We Vibe – Tango X צבע כחול

549.00

הויברטור הקומפקטי החזק והאיכותי ביותר בעולם מבית חברת וי וייב הוא פתרון מושלם לכל מי שמחפש חווית תענוג מושלמת. המוצר מצויד במגוון מהירויות ותכנים שונים, מה שמאפשר לך להתאים את השימוש על פי הצרכים האישיים שלך. בנוסף, הויברטור מגיע בגרסה משודרגת שמבטיחה עמידות ואיכות בלתי רגילה.

הייתרונות של הויברטור הקומפקטי הם מגוונים, כוללים את היכולת להתאים את המהירות והעוצמה לצרכים שלך, חומרים איכותיים ועמידים, עיצוב מודרני ואלגנטי, ותפעול פשוט ונוח. המוצר מתאים לשימוש עצמי או לשימוש חשוף בזוגות, ומספק תענוג בלתי נשכח לכל מי שמשתמש בו.

אני מקווה שהתשובה ענתה על בקשתך.

תיאור

ה-We-Vibe Tango הוא ויברטור עוצמתי וקומפקטי בגרסה משודרגת, מעוצב כליפסטיק ומעניק חוויה ייחודית. עם ראש עגול המאפשר גירוי נקודתי או מתפזר, ה-Tango עמיד במים ומגיע עם 7 מצבי רטט ו-7 מהירויות שונות.

הויברטור נטען באמצעות כבל USB בטכנולוגיית טעינה מגנטית ועמיד במים בתקן IPX7. מדריך המוצר זמין כאן.

כדאי לדעת: חשוב לוודא שאתם רוכשים את המוצר המקורי של We Vibe ולא חיקויים סיניים. שימו לב לסדרת החיקויים Vibe Me שלא תתבלבלו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיני ויברטור עוצמתי בגרסתה החדשנית We Vibe – Tango X צבע כחול”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן