מידע נוסף

עשוי מ:PVC

אביזר:מפסק פה עם פתח לחדירת איבר

מותג:XR Brands

99.00

מפסק פה עם פתח לחדירת איבר מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands

תיאור

XR Brands – מפשק פה

המכשיר הזה משמש להגדלת פה הנשלטת בצורה נוחה ולא עוררת ומספק גישה בלתי מוגבלת לאיבר המין. העריסות הנוחות משני הצדדים מחליקות בקלות על כל גדלי השפתיים. לאחר שמשתחררים מהמכשיר, מוט התמיכה בצורת U דוחף את הלחיים מהדרך, כך שהם לא יכולים לסגור את השפתות. פשוט ויעיל במיוחד, היצירה הזו היא פיתול ייחודי ומרגש בתחום גבלת הדיבור והחיבורים המסורתיים בתחום ה-BDSM.

ה-XR Brands Cheek Retractor Mouth Gag הוא מכשיר חובה למי שמחפש לחקור את עולם ה-BDSM ללא כל עכבות. הכלי הייחודי הזה מאפשר לך להגדיל את הפה הנשלט ולקבל גישה בלתי מוגבלת לאיבר המיני, ופותח עולם של אפשרויות להנאה ולחקירה.

ההנעות הנוחות משני הצדדים מחליקות ללא מאמץ על כל גודל שפתיים, ומבטיחות התאמה בטוחה. לאחר מאובטח, מוט התמיכה בצורת U דוחף את הלחיים מהדרך, ומונע מהן לסגור את השפתיים. העיצוב הפשוט אך היעיל להפליא הזה מאפשר שליטה וגירוי שאין שני לו, מה שהופך אותו לתוספת מרגשת לכל משחק BDSM.

בנוסף ליתרונות הפונקציונליים שלה, יצירה רב-תכליתית זו מוסיפה גם אלמנט של ריגוש וציפייה לחוויה. ה-Cheek Retractor Mouth Gag מאתגר את הגבלות הדיבור והחיבורים המסורתיים ב-BDSM, ומציע טוויסט ייחודי ומלהיב.

בין אם אתה חובב BDSM ותיק או רק מתחיל לחקור את תחום ההנאה המרגש הזה, ה-XR Brands Cheek Retractor Dental Mouth Gag הוא מחליף משחק. העיצוב החדשני והפונקציונליות הפנטסטית שלו הופכים אותו לאביזר חובה לכל מי שמחפש להרים את חוויות ה-BDSM שלו לגבהים חדשים. אז, אמצו את כוח ההגבלה והחיבור עם המכשיר המדהים הזה וגלו עולם של הנאה שאין לו גבול.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה מפסק עם פתח לחדירה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן