מחסום פה גאג שפתיים מסיליקון אדום לאפשרות חדירת האיבר SEX & Mischief Silicone Lips

מידע נוסף

שפתיים עשויות מ:100% סיליקון

רצועה עשויה מ:דמוי עור

אביזר:גאג שפתיים מסיליקון

מותג: SEX & Mischief

190.00

מחסום לפה גאג שפתיים מסיליקון לאפשרות חדירת האיבר אל תוך הפה תוך כדי שהגאג מולבש, מבית  מותג אביזרי המין האמריקאי SEX & Mischief.

קטגוריות: , ,

תיאור

גאג שפתיים מסיליקון איכותי מבית המותג האמריקאי SEX & Mischief הוא מוצר מרהיב המתאים לאוהבי סשן בהכללה ה- BDSM וגם למתחילים. הגאג מיוצר בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומגיע עם שפתיים פנימיות מסיליקון המאפשרות החדרה נוחה וקלה של איבר המין. השפתיים האמיתיות מולבשות על הגאג ובכך מספקות חוויה נעימה ומהנה. הגאג מגוון במידות ומתאים לכל אדם, ובנוסף אליו מחוברת רצועה מתכוננת לנוחות המשתמש. בעזרת הגאג שפתיים מבית SEX & Mischief תוכלו לחוות חווית סשן מרהיבה ומהנה גם במהלך המתחילות שלכם.


פותח מאמר לגבי גאג שפתיים מסיליקון איכותי מבית המותג האמריקאי SEX & Mischief. הגאג המיוחד הזה מציע שפתיים פנימיות מסיליקון, כאשר השפתיים האמיתיות מולבשות עליו וניתך להחדיר את איבר המין תוך כדי שהגאג מולבש.

הגאג מגיע עם רצועה מתכוננת לנוחות המשתמש/ת, מה שמבטיח שהגאג יישאר במקום גם במהלך פעילות חדה ומורכבת. הוא מותאם במיוחד לאוהבי סשן ה- BDSM, וגם מתאים למתחילים שמעוניינים לנסות משהו חדש ומרתק.

גאג שפתיים מסיליקון הוא פתרון חדשני ומרתק למערכת הסקס החדשנית. הוא מעניק תחושה ייחודית של כניסה מתוך השפתיים הסיליקון, ומספק חוויה חדשה ומרתקת.

אם אתם מחפשים מוצר חדשני ומרתק לחייכם המיניים, או שתפקיד הגאג שפתיים מסיליקון עניין אתכם, אנו ממליצים לתת למותג SEX & Mischief האמריקאי הזדמנות להפתיע ולהוביל אתכם לחוויה חדשה ומרתקת.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג שפתיים מסיליקון אדום לאפשרות חדירת האיבר SEX & Mischief Silicone Lips”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן