מידע נוסף

קוטר פתח החדירה:3.8 ס"מ

קוטר הגאג:4.8 ס"מ

רצועה מתרחבת עד לקוטר:53 ס"מ

רצועה עשויה מ:דמוי עור

אביזר:מחסום פה גאג רינג עם פתח לחדירה

מותג:XR Brands

גאג עשוי מ:סיליקון ומתכת

279.00

מחסום לפה טבעת רינג עם פתח לחדירת איבר מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands

תיאור

פתח במסדרת Master Series של יצרנית האביזרים הסאדו האמריקאית XR Brands הידועה באיכות מוצריה בקרב קהילת ה-BDSM בעולם, תוכלו למצוא את רצועת הגאג המיוחדת עם פתח לחדירה. הטבעת מספקת פתח בקוטר של עד 3.8 ס"מ שמתאים לחדירה מאולצת. בנוסף לכך, הפתח מאפשר שמיעת הגניחות וההתנשפויות. מכסה הפתח מחובר לרצועת הגאג, מה שמבטיח שלעולם לא תאבדו אותו. הטבעת עשויה מחומר סיליקון יוקרתי שאינו נקבובי ונטול פתלטים, והיא ניתנת לניקוי קל עם סבון עדין או מגבוני ניקוי מיוחדים.

לשימור הסטריליות של הטבעת, מומלץ לשטוף אותה בזהירות לאחר השימוש במים ומעט סבון או באמצעות מגבונים ניקוי מיוחדים לאביזרי מין. בנוסף, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים על מנת להשיג הנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
"הרצועת גאג עם פתח לחדירה מסדרת Master Series מבית יצרנית האביזרים הסאדו האמריקאית XR Brands הידועה באיכות מוצריה בקרב קהילת ה-BDSM בעולם מציעה חווית חדירה מושלמת. הטבעת מעוצבת בצורה מדויקת עם פתח לחדירת איבר המין בקוטר של 3.8 ס"מ, המאפשר חדירה מאולצת ומרגשת. בנוסף, הפתח מאפשר שמיעת הגניחות וההתנשפויות במהלך השימוש. מכסה הפתח מחובר למכשיר הגאג, מה שמבטיח שלעולם לא תאבד את המכסה.

החומר המשובח של הסיליקון אינו נקבובי ונטול פתלטים, ולכן ניקוי הגאג פשוט ויסודי. ניתן לנקות את הגאג בקלות באמצעות סבון עדין או מגבוני ניקוי מיוחדים לאביזרי מין.

כדי להבטיח שימוש מושלם ונוח במוצרי המין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יעזור להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הגאג בזהירות באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות מגבוני ניקוי מיוחדים לאביזרי מין, על מנת לשמור על סטריליות המוצר.

בעזרת רצועת הגאג עם פתח לחדירה מסדרת Master Series של XR Brands, תוכלו ליהנות מחווית חדירה מהנה, מרגשת ומושלמת. המוצר מעניק נוחות, איכות ובטיחות, והוא מומלץ בחום לכל מי שמחפש תחושות חדירה מתקדמות ומרהיבות."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג רינג מקצועי עם פתח”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן