מחסום פה גאג בול עם פלאג שלושה כדורים מסיליקון מבית Rimba.

מידע נוסף

מותג:Rimba

אביזר:מחסום לפה שלושה כדורים

עשוי מ:סיליקון רפואי

250.00

מחסום לפה גאג בול עם פלאג אנאלי שלושה כדורים מסיליקון מבית Rimba.

המלאי אזל

קטגוריות: , ,

תיאור

מחסום לפה גאג בול עם פלאג שלושה כדורים העשוי מסיליקון, לחווית סאדו סוערת במיוחד, מבית ייצרני אביזרי הסאדו הספרדית Rimba. המחסום לפה המותאם אישית מעניק תחושה מושלמת של שליטה ומראה מרהיב בזמן משחקי הסאדו. הפלאג העשוי מסיליקון רך וגמיש מתאים במדויק לפה ומספק נוחות מרבית למשתמש. עם שלושה כדורים מובנים בפלאג, המחסום לפה מעניק תחושה ייחודית של מילוי ומתיחה, מה שמגביר את התענוג וההתרגשות בזמן השימוש. מחסום לפה גאג בול עם פלאג שלושה כדורים מבית Rimba הוא פריט מהודר ומרהיב שיכול להוסיף רמה חדשה של תענוג והתרגשות לחווית הסאדו. מומלץ לנסות!
מחסום לפה גאג בול עם פלאג שלושה כדורים – חווית סאדו סוערת במיוחד!

בתחום הסאדו והבדיסטים, מחסומי הפה הם כלי חיוני ליצירת חוויה מרעננת ומפתיעה. במיוחד, מחסומים שמותאמים לסאדו סוערת יכולים להעניק תחושות חדשות ומרתקות לכל אחד שמתעסק בתחום.

מחסום לפה גאג בול עם פלאג שלושה כדורים הוא פריט מרהיב מבית יצרני האביזרים הסאדו הספרדית Rimba. המחסום מעוצב בצורה מושלמת ומציע חווית סאדו מרהיבה במיוחד. המחסום מורכב משלושה כדורים העשויים מסיליקון איכותי, המעניקים תחושה ייחודית ומרגשת בעת השימוש.

הפלאג שלושה הכדורים המצורף למחסום, מוסיף שיפור נוסף לחווית הסאדו. הוא מעניק תחושה של מילוי ומתיחה, מה שמוסיף לתחושת הסיכוי והחסימה שהמחסום מעניק.

בנוסף למראה המרהיב של המחסום והפלאג, הם עשויים מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש. ניתן להשתמש בהם על פי הוראות היצרן וליהנות מחווית סאדו בטוחה ומרתקת במקביל.

אם אתה מעוניין בחווית סאדו סוערת ומרתקת, מחסום לפה גאג בול עם פלאג שלושה כדורים מבית Rimba הוא הבחירה המושלמת עבורך. תן לעצמך לחוות תחושות חדשות, פורצות גבולות ומרתקות בעזרת פריט זה הייחודי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג בול עם פלאג שלושה כדורים מסיליקון מבית Rimba.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן