מידע נוסף

כדור עשוי מ:PVC

עשוי מ:רצועה דמוי עור

אביזר:מחסום פה גאג בול נושם

מותג:XR Brands

149.00

גאג בול נושם מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

תיאור

XR Brands – Platinum Bound Gagged Breathable Ball Gag

הגאג בול המחורר הזה מאפשר לך להגביל את הדיבור ולרסק את הנשימה בעת משחקי ההשפלות. הפלסטיק החלק הוא חסר טעם וריח, והקוטר הגדול שלו מאפשר לסתום את הפה בצורה נוחה. עיצובו המודרני והמרשים של הגאג עם הריפוד הרך והתפר השחור יוסיפו סקסיות ומראה מודגש לכל משחק BDSM. הרצועה של הגאג מתכווננת לחלוטין וניתנת לסגירה ע"י אבזם, מה שמבטיח נוחות מירבית והתאמה אישית לכל אדם.

בעזרת הגאג החדש הזה, תוכל ליהנות מהגבלת הדיבור שלך ולתת לשותף המיטה שלך לנשום בקלות בזמן שאתה מתעסק במשחקי השפלות והשליטה. הגאג מעניק חוויה ייחודית ומרגשת לשני הצדדים, ומספק גם תחושה של ריגון ותחושה של שליטה עברית על השולט בזמן המשחק.

אם אתה מחפש חוויה משוגעת ומפתיעה בחדר השינויים שלך, הגאג המחורר הזה הוא הבחירה המושלמת עבורך. הוא מעניק לך את הגבולות וההתנסויות שאתה מחפש, ומשדרג את המשחקים שלך לרמה חדשה ומרתקת. עם הגאג המחורר הזה, אתה יכול לחיות את כל הפנטזיות המיניות שלך ולחוות חוויות חדשות ומרתקות בכל פעם שאתה משתמש בו.
XR Brands – Platinum Bound Gagged Breathable Ball Gag

הגאג בול המחורר הזה מאפשר לך להגביל את הדיבור ולרייר ועדיין מאפשר להם לנשום בקלות בעת משחקי ההשפלות. הפלסטיק החלק הוא חסר טעם וריח, וגדול מספיק בכדי לסתום אותם מבלי להיות לא נוח. העיצוב החיצוני המוטבע בריפוד ניאופרן רך סקסי ומודגש עם תפר שחור ונטול ניקל. הרצועה מתכווננת לחלוטין, וניתנת לסגירה ע"י אבזם.

הגאג בול המחורר הזה מבית XR Brands הוא כלי משחק מושלם למי שמעוניין להוסיף גירוי והגבלה לחוויה הסקסית שלו או שלה. בעזרת הגאג הזה, ניתן להגביל את הדיבור של האדם המשתתף במשחק ולהכניעו בצורה מרתיעה ומרגשת.

בנוסף, הגאג מעניק מעטפת איומה ומסתורית לאדם שעליו ללבושו. העיצוב החיצוני המוטבע בריפוד ניאופרן רך משדר אווירה סקסית ומודגשת, והתפר השחור הוספת רמת חושניות נוספת.

הפלסטיק החלק וחסר הטעם והריח הוא חשוב במיוחד, מבחינת נוחות השימוש. הגאג גדול מספיק כדי לסתום את פי המשתמש בצורה מוחלטת, אך בו זמנית, נותן לו לנשום בקלות.

הרצועה המתכווננת לחלוטין הופכת את הגאג למתאים לכל מידה וגודל של ראש. הוא מתקן בקלות וניתן לסגירה ע"י אבזם, מה שמאפשר התאמה אישית ונוחה לכל אדם.

אם אתה מחפש כלי משחק שיכניס יותר גירוי והתפעלות לחיי המין שלך, הגאג בול המחורר הזה הוא בדיוק מה שאתה צריך. הוא מעניק לך את האפשרות להתמצא בחוויות חדשות ומרתיעות, ומוסיף רמת חושניות ומיסתורין למשחק הסקסי שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג בול נושם”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן