מידע נוסף

אביזר:מחסום פה כפול

מותג:XR Brands

מחסום פה עשוי מ:סיליקון רפואי

רצועה עשויה מ: דמוי עור

229.00

מחסום פה כפול מבית יצרנית אביזרי סאדו המצויינת XR BRANDS

תיאור

שתי רתמות עם מחסום פה גאג בול מסיליקון משותף הוא אביזר מושלם למשחקי השפלות זוגיים מסדרת Master Series של המותג המוביל XR BRANDS. הרתמות מעניקות חוויה מתקדמת ומרהיבה בעולם הסאדו. המוצר נעשה מסיליקון איכותי ונוח לשימוש, ומספק מחויבות מוחלטת לאיכות ולבטיחות. השילוב של שתי הרתמות בעיצוב ייחודי מאפשר נוחות מרבית ואפשרויות שונות לשימוש ולתפעול. עם הרתמות אלו תוכלו להעניק לשותף שלכם חוויה אינטימית ומרהיבה, תוך שמירה על טובתו ובטיחותו של כל אחד מכם. המוצר מתאים למתחילים ולמנוסים כאחד, והוא מומלץ בחום על ידי מומחים בתחום. עם הרתמות המקוריות של XR BRANDS תוכלו להוסיף רמת עומק ותענוג לחיי המין שלכם.
במאמר זה נדבך לכתוב על שתי רתמות עם מחסום פה גאג בול מסיליקון משותף למשחקי השפלות זוגיים מסדרת Master Series מבית המותג המוביל בעולם XR BRANDS.

הרתמות עם מחסום פה גאג בול מסיליקון הן פריטי סאדו איכותיים ומעוצבים במיוחד, המיועדים לשפר את חוויית השפלה זוגית ולהעניק למשתמשים חווית תחושה חדשה ומרהיבה. הרתמות אלו עשויות מסיליקון איכותי במיוחד, המספק רכות וגמישות ומתאימות לשימוש ארוך טווח ונוח.

המחסום הפה גאג בול מסיליקון הוא פריט ייחודי המתחבר לרתמות באמצעות קישורים מתכתיים, ומספק חווית שפלה מרהיבה ומושלמת. המחסום מותאם במיוחד לפה ומספק תחושת נוחות ואיזון, ומאפשר למשתמשים להתקרב זה לזה ולחוות רגעים אינטימיים ומרהיבים.

רתמות עם מחסום פה גאג בול מסיליקון מסדרת Master Series הן חלק ממגוון המוצרים האיכותיים של XR BRANDS. המותג המוביל בתחום אביזרי הסאדו מתמחה ביצירת מוצרים איכותיים ומעוצבים, המספקים למשתמשים חווית שפלה מרהיבה ומרגשת. כל מוצר של XR BRANDS עובר בדיקות איכות ונבדק במקפיאות, על מנת להבטיח למשתמשים חוויה בטוחה ומהנה.

אז אם אתם מחפשים רתמות עם מחסום פה גאג בול מסיליקון המספקות חווית שפלה מרהיבה ומרגשת, או אם אתם רק מתעניינים בעולם הסאדו והשפלה זוגית, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את מוצרי המותג XR BRANDS ולהתרשם מהאיכות המרשימה והעיצוב המושקע שלהם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה כפול XR Brands- Doppleganger Silicone Double Mouth Gag”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן