150.00

BlowYo הוא מאונן גברי מהפכני שיוצר את התחושות של מין אוראלי אינטנסיבי. הוא עוצב כך שיאפשר לך לחוות דגדוג אינטנסיבי ובילוי מיני אוראלי בצורה נעימה וקלה.

תיאור

BlowYo – מאונן גברי מהפכני

BlowYo הוא מאונן גברי מהפכני מבית Love Honey הבריטית שיוצר את התחושות של מין אוראלי אינטנסיבי. עוצב על ידי מומחים עם שתי לולאות מוצקות בקצוות של שרוול מתפתל סופר אלסטי.

  • שרוול דגדוג אינטנסיבי
  • בילוי מיני אוראלי
  • עקביות איתנה ולא סדירה כדי לתת לגבריות שלך את התחושה של מפגש בעל פה מרעיש
  • אינטואיטיבי וקל לשימוש
  • קל לניקוי וייבוש

BlowYo מגיע עם מיכל שחור אלגנטי ופשוט לאחסון ונסיעות, והוא דיסקרטי ונייד. שימוש ותחזוקה פשוטים: לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה, ולאחר השימוש יש לשטוף היטב עם מים חמימים וסבון ולאוורר את המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאונן גברי מהפכני | Blow Yo Intense Ticklers”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן