מידע נוסף

עשוי מ:בד

אביזר:כיסוי עיניים

מותג:XR Brands

79.00

כיסוי עיניים איכותי מסדרת Greygasm של מותג אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands.

תיאור

XR Brands – Le Boheme Satin Blindfold

כיסוי עיניים ממותג XR Brands המציע חווית סאדו ושליטה מרהיבה. המסיכה עשוייה מבד רך ונוח, המתאימה למשחקים זוגיים מרגשים ולחוויות אינטימיות מושלמות. הכיסוי יוצר כדי להעניק לך תחושה של פיקנוק סודי, והוא מומלץ במיוחד לאלה שמעוניינים להגביר את רמת הריגושים וההתרגשות במערכת היחסים שלהם. עם הכיסוי האיכותי הזה, תוכלו ליצור חוויות חדשות ומרהיבות, שתעיר את החשק ותגרום לכם להתרגש מכל מגע ומחוויה. הכיסוי תואם למגוון רחב של שימושים וניתן לשלבו במגוון סצנאות ותפקידים במשחק המין שלכם. התקשורת הלא מילולית והשליטה המוחלטת על התענוגותיכם מובטחים עם הכיסוי המפתה הזה. אז תכניסו את הכיסוי לספריית הסקס שלכם ותתחילו לחוות חוויות של תענוג ושליטה.
XR Brands – Le Boheme Satin Blindfold

הכיסוי עיניים המותג "XR Brands" מסדרת "Le Boheme" הוא אביזר איכותי ומקסים. המסיכה עשוייה מבד סאטן רך ונעים למגע, המעניקה תחושה של נוחות ונינוחות מידירה.

הכיסוי עיניים הזה הוא לא פשוט כל כיסוי עיניים, הוא מעניק חווית שימוש מדהימה במיוחד. העיצוב המודרני והאלגנטי שלו מעניק לו מראה מרשים וקסום. הוא מתאים במיוחד כחלק ממשחק זוגי או כחלק מהתנסות בחווית סאדו ושליטה.

הכיסוי נוצר במיוחד כדי לתת לך את התחושה המושלמת של חוסר ראיה. עם הכיסוי זה, תוכל להתרכז רק בתחושות ובחוויה החדשה שאתה עובר דרכה. הוא מתאים לשימוש בכל מיני סצנות ותרחישים, מהם קרבות רומנטיים ועד לתרגול שליטה וסאדו.

אז אם אתה מחפש משהו שיתרם לך ולפרטנר שלך חוויה חדשה ומרתקת, הכיסוי עיניים מבית XR Brands הוא הבחירה המושלמת לך. בוא ותתקשר עכשיו כדי להזמין את הכיסוי המדהים הזה ולהתחיל ליהנות מחוויה של חוסר ראיה ושליטה מוחלטת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כיסוי עניים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן