מידע נוסף

מותג:Lux Fetish

אביזר:כיסוי עניים

עשוי מ:בד

69.00

כיסוי עיניים איכותי למשחקי מקדימים מבית מותג אביזרי המין Lux Fetish הוא מוצר עשוי מחומרים איכותיים ועמידים. הכיסוי מתאים לשימוש על פני העיניים ומספק חוויה מהנה ומסעירה במהלך משחקי המקדימים. הוא מתאים לשימוש ביתי או במסגרת משחקי תפקידים ויכול להוסיף רמת תחושה של מסתוריות ומתח לחווית המשחק. הכיסוי נוח ללבישה ומתאים לכל גודל ראש. כמו כן, הוא מגיע בעיצוב אלגנטי ומרשים שיתאים לכל סטייל.

תיאור


כיסוי עיניים איכותי מבית Lux Fetish הוא אביזר מרתק שמיועד לשימוש במשחקי סאדו ושליטה, כחלק מההתנסות החושית והחווייתית. המסיכה, המיוצרת מבד רך ונעים למגע, מציעה חווית נוחות וביטחון מושלמים. עיצובה מתאים לשני המינים, והיא מגיעה עם סגירת סקוטש המאפשרת אחיזה בטוחה וקלה להסרה. הכיסוי מתאים לזוגות ומתאים גם למתחילים בתחום. עם הכיסוי הזה, תוכלו לחוות משחק חושי ומרגש בצורה מאתגרת ומרתקת. אזורו הרך וחושני מרופד בקטיפה מוסיף לחוויה נוספת של נעימות והנאה. בקיצור, הכיסוי עיניים מבית Lux Fetish הוא אביזר BDSM מושלם שיתרום לחוויה חדשה ומרתקת בחדר המיטות.


• חומר רך וחושני מרופדת קטיפה
• ידידותי לזוגות
• עיצוב לשני המינים מושלם לגברים, נשים
• סגירת סקוטש מציעה אחיזה בטוחה, אך ניתנת להסרה בקלות
• מושלם למשחק חושי
• התאמה נוחה ומאובטחת
• ידידותי למתחילים
• BDSM חובה

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כיסוי עניים למשחקים מקדימים Lux Fetish – Unisex Blind Fold”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן