מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:טבעת זקפה

עשוי מ:דמוי עור

75.00

טבעת זקפה איכותית של חברת אביזרי הסאדו Blue Line האמריקאית.

תיאור

טבעות זקפה משמשות להארכת זקפה ומשפרות את היכולת המינית. הן עשויות מחומר דמוי עור ומתלבשות סביב הפין והאשכים. טבעות הזקפה מעכבות את האורגזמות ומאפשרות זקפות ארוכות וקשות יותר. הן מיוצרות על ידי חברת Blueline האמריקאית, המתמחה בייצור אביזרי סאדו ומוצרי מין. בעזרתן, ניתן לשמור על זיקפה חזקה ולהאריך את הזמן של היחס המיני.
בנוסף, טבעות הזקפה של Blueline מספקות תמיכה ולחץ נוסף על הפין, מה שיכול להביא לתחושות עוצמה והנאה מוגברות. הטבעות מעניקות גם יכולת לשמור על האורגזמה לזמן רב יותר, על ידי מניעת זרימת הדם מהפין בזמן ההתרגשות.

השימוש בטבעות הזקפה פשוט ונוח, כאשר הן מתקפלות ומתכווצות בקלות סביב הפין. הן גם מתכוונות בצורה אישית למידות הפין, כך שניתן להתאים אותן לכל אדם בצורה מותאמת אישית ומדויקת.

בנוסף לתכונות הפיזיות שלהן, טבעות הזקפה מעניקות גם תחושת ביטחון וביטחון למשתמשים. הן מעניקות תחושה של כוח ושליטה על הזיקפה, ומאפשרות לך להעניק לך ולשותפך חווית מינית מושלמת ומרהיבה.

בסיכום, טבעות הזקפה מבית Blueline הן כלי מעולה להארכת זקפה ולשיפור התענוג המיני. הן מעניקות תמיכה, לחץ ותחושה מוגברת, ומאפשרות לך להנות מזיקפה חזקה וממושכת יותר. נסה את טבעות הזקפה של Blueline ותחווה חוויה מינית חדשה ומרהיבה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת זקפה | Blue Line – Velcro Cock Ring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן