מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

עשוי מ:TPE

אביזר:טבעת זקפה

מותג:Seven Creations

69.00

טבעת זקפה מתכווננת מקצועית של יצרנית אביזרי המין המובילה Seven Creations.

תיאור

טבעת זיקפה איכותית מתכוננת העשויה TPE תוצרת Seven Creations. הטבעת מיועדת לשימוש על ידי גברים ומספקת חווית זיקפה חזקה ומרהיבה. בעזרת בורג הכיוונון, ניתן להתאים את הטבעת למידות המתאימות לך ובכך להבטיח נוחות מרבית ועמידות לאורך זמן. השימוש בטבעת זיקפה מבטיח גם השהיית הגמירה ומעניק חווית מין משופרת.

מומלץ למשתמשים מתחילים להשתמש בטבעת זיקפה עד 20 דקות בפעם אחת, ולמשתמשים ותיקים להשתמש בה עד 30 דקות. כדי להבטיח ביצועים מיטביים בשימוש חוזר, יש להמתין לפחות שעה לפני השימוש הבא בטבעת.

בנוסף, להגברת נוחות השימוש, מומלץ למרוח חומר סיכה בסיס מים על הטבעת לפני השימוש. זה יסייע למניעת החלקה ויאפשר שימוש נוח ונעים.

אל תפספס את ההזדמנות להתענג על חווית זיקפה מעולה עם טבעת זיקפה איכותית ועמידה!
טבעת זיקפה היא כלי מין פופולרי שמשמש להארכת הזמן של הגמירה ולהגברת התענוג במין. במאמר זה, נדבך להציג את טבעת זיקפה האיכותית והמתכוננת של Seven Creations.

הטבעת עשויה מחומר TPE איכותי, שהוא מוצר סינתטי גמיש ועמיד. היתרון הגדול של הטבעת היכולת להתכונן בצורה אישית, על ידי בורג כיוונון המצוי בטבעת. בזכות כך, ניתן להתאים את הטבעת לגודל הפרפר מדויק וליהנות מטבעת נוחה ומדויקת למדי.

שימוש בטבעת זיקפה מבטיח זיקפה חזקה יותר לצד השהייה של הגמירה. מומלץ למשתמש מתחיל להשתמש בטבעת עד 20 דקות בפעם הראשונה ולהגביר את הזמן שימוש בהדרגה. משתמש ותיק יכול להשתמש בטבעת עד 30 דקות. יש לשים לב ולא להשתמש בטבעת יותר מידי זמן, כדי למנוע אי נוחות ופגיעה ברקמות הזיקפה.

לשימוש חוזר בטבעת זיקפה, יש להמתין לפחות שעה בין כל שימוש. זה יכול לסייע בשמירה על תפקוד הזיקפה ובמניעת התרגלות הגוף לטבעת.

כדי להגביר את הנוחות בשימוש, מומלץ למרוח חומר סיכה על בסיס מים על הטבעת לפני השימוש. זה יסייע במניעת חיכוך ופציעות בעור.

בסיכום, טבעת זיקפה מתכוננת היא כלי מין איכותי ומומלץ לשימוש לגברים שמעוניינים להאריך את הזמן של הגמירה ולהגביר את התענוג המיני. בחירה בטבעת באיכות מתאימה והתמצאות נכונה יכולים להבטיח שימוש נוח ומוצלח.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת זקפה Seven Creations – Ace Erection Ring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן