מידע נוסף

חברה:Screaming O

אביזר:טבעת זקפה

עשוי מ:SEBS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

60.00

טבעת זקפה איכותית ממותג אביזרי המין האמריקאית המובילה Screaming O.

קטגוריות: ,

תיאור

טבעת זקפה Biggies מבית החברה האמריקאית המובילה Screaming O היא טבעת איכותית ומתקדמת במיוחד. היא עשויה מחומר איכותי שמסייעת לך לשמור על זיקפה חזקה ולהאריך את הזמן שלה. הטבעת נוחה להלבשה ומחזיקה מעמד רב של פעמים עקב איכותה הגבוהה.

כדי להגביר את הנוחות וההנאה בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים. כשמשתמשים חדשים מומלץ להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולא להשתמש בה למעלה מ-20 דקות. משתמשים מנוסים יכולים להשתמש בה למעלה מ-30 דקות.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הטבעת במים נקיים וקצת סבון, וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הטבעת ליבש בטרם החזרתה לקופסא.
תמיכה בזיקפה והשפעה על התענוג המיני:
הטבעת זקפה Biggies מבית Screaming O אידיאלית לשימור זיקפה חזקה ולהארכת הזמן המיני. הטבעת עשויה מחומר איכותי ומתקדם במיוחד שמתלבש סביב האיבר ומעניקה תמיכה מושלמת. בזכות המוצקות שלה, הטבעת נוחה במיוחד להלבשה ומחזיקה מעמד לאורך זמן, מה שמבטיח חוויה נוספת ומרתקת לזוגות.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים כדי להגביר את הנוחות וההנאה. יש למרוח את הסיכה על הטבעת לפני ההלבשה.
2) יש להלביש את הטבעת לאחר זיקפה מלאה ולא לשמור עליה ליותר מ-20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים. כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים, חשוב להקפיד על זמן השימוש המומלץ.
3) לאחר השימוש, יש לשטוף את הטבעת בעזרת מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח לטבעת להתייבש לגמרי לפני החזרה לקופסא.

הטבעת זקפה Biggies מבית Screaming O היא הפתרון המושלם לשמירה על זיקפה חזקה ולהארכת התענוג המיני. תכנון חדשני וחומרים איכותיים מבטיחים נוחות מושלמת ושימוש ממושך. הוספת חומר סיכה מעניקה הגנה והקלה נוספת למשתמש. בעזרת הטבעת, תוכלו לחוות רגעים פרועים ומרתקים יותר, תוך שמירה על זיקפה חזקה ותענוג שמירתי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת זקפה עבה Biggies Blue”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן