טבעת זקפה משולשת מגומי | Blue Line – 3 Ring Silicone Gates Of Hell

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:Blue Line - 3 Ring Silicone Gates Of Hell

90.00

טבעת זקפה משולשת מגומי של מותג הסאדו האמריקאי המוביל Blue Line.

תיאור

"שלישיית טבעות זקפה המשמשות להארכת זקפה מספקות גירוי מיני, תוספת היקף ומגדילות את הגודל והאורך. הטבעת הגדולה מתאימה סביב האשכים, בעוד הטבעות הקטנות תומכות רק באיבר המין. כל טבעת קטנה כוללת טבעת D בקצה, לחיבור רצועת קשירה. התקן זה נמצא ביצור של חברת Blueline האמריקאית, המתמחה בייצור אביזרי סאדו. הטבעת עשויה מחומר דמוי עור וניתנת להתקנה בקלות סביב הפין, עוזרת לשמור על זיקפה חזקה ולהאריך את הזמן שלה."
מאמר זה מתאר את שלישיית הטבעות זקפה שמשמשות להארכת הזקפה ומספקות גירוי מיני, תוספת היקף והגדלה של האורך. הטבעת הגדולה מתאימה סביב האשכים, בעוד שהטבעות הקטנות תומכות באיבר המין. יתרון הטבעות הקטנות הוא שהן מאפשרות הארכת הזקפה לזמן רב יותר.

בקצהו של הטבעת הקטנה נמצאת טבעת D שאליה ניתן לחבר רצועת קשירה. התקן זה נקרא "הטבעת הקשירה" והוא מיוצר על ידי חברת Blueline האמריקאית, המתמחה בייצור אביזרי סאדו. הטבעת עשויה מחומר דמוי עור ומתלבשת סביב הפין, תוך תמיכה בזיקפה חזקה ומשמרת זקפה לזמן ארוך יותר.

שימוש בשלישיית הטבעות זקפה מספק חוויה מינית ממורכזת ומענגת, ומסייע בשמירה על זיקפה חזקה ומטופלת לזמן רב יותר. הטבעות מיועדות לשימוש אישי ומשמשות ככלי עזר בגירוי מיני והארכת הזקפה. במידה ונדרשת תמיכה נוספת או רצון לשדרג את החוויה המינית, ניתן לחבר רצועת קשירה לטבעת הקטנה וליצור חוויה עוצמתית ומגוונת יותר.

השימוש בטבעות זקפה מהווה דרך חדשה ומרתקת לחקור ולחוות תחושות חדשות במיניות. עם הטבעות המתקדמות, ניתן להשיג הארכת הזקפה משופרת ולחוות תחושות אינטנסיביות ומרעננות. הזקפה החזקה והמטופלת שניתן לשמור עליה בעזרת הטבעות מבטיחה חוויה מינית מושלמת ועוצמתית.

לסיכום, שלישיית הטבעות זקפה מיוצרת על ידי חברת Blueline האמריקאית ומשמשת להארכת הזקפה, תוספת היקף והגדלה של האורך. הטבעות מתאימות לשימוש אישי ומתקדמות, ומספקות גירוי מיני וחוויה מינית ממורכזת ומענגת. בעזרת הטבעות ניתן לשמור על זיקפה חזקה ומטופלת לזמן רב יותר, וניתן לשדרג את החוויה בעזרת רצועת קשירה. השימוש בטבעות זקפה הוא דרך חדשה ומרתקת לחקור ולחוות תחושות חדשות במיניות, ומבטיח חוויה מינית מושלמת ועוצמתית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת זקפה משולשת מגומי | Blue Line – 3 Ring Silicone Gates Of Hell”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן