טבעת זקפה ורתמת אשכים Dou Cock & amp; Balls Lock

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:טבעת זקפה ורתמת אשכים Dou Cock & Balls Lock

100.00

טבעת זקפה לאשכים עם רצועת משיכה איכותית של חברת אביזרי הסאדו Blue Line האמריקאית.

תיאור

המאמר יכול לכלול את המידע הבא:

"רתמת אשכים היא רצועה עיקרית שמתחברת מלפני האשכים ומחוברת באמצעות טבעת מתכת לאיבר המין. הטבעת מתחברת לנעילת הטבעת בעזרת מנעול, והחוזק מתאים לצרכים האישיים של המשתמש.

רתמת אשכים נחשבת לכלי מעולה למשחקי CBT (משחקי כאב והנאה). הפרדת האשכים והפעלת לחץ עליהן מגבירה את הרגישות ומספקת חוויה מאתגרת ומרגשת.

הרתמה מתחברת בכל אחד מחלקיה השונים בעזרת תופסנים חזקים, המבטיחים התאמה מירבית ויציבות. ניתן להדק עוד יותר את הרתמה כך שהלחץ על האשכים יהיה מקסימלי ומתאים לצרכים האישיים של המשתמש.

בתחתית הרתמה נמצאת טבעת D, שניתן להוסיף לה משקולות בכדי ליצור לחץ עוד יותר על האשכים. טבעת זו עשויה מחומר דמוי עור ומתלבשת סביב הפין, תורמת לשמירה על זיקפה חזקה יותר ולזמן ארוך יותר של המשחק.

רתמת אשכים זו תכשיט מיוחד שנוצר על ידי חברת Blueline, חברה אמריקאית המתמחה בייצור אביזרי סאדו. הטבעת והרתמה מיוצרות בתקן גבוה ועמידות במיוחד, כדי להבטיח שימוש מרובה שנים בטוח ונעים.

אם אתם מחפשים חוויה מאתגרת ומרגשת ומעוניינים להוסיף עוד לחץ ותחושות לחוויה המינית שלכם, רתמת אשכים היא הכלי המושלם עבורכם. תכירו את המגוון הרחב של רתמות האשכים שמוצעות על ידי Blueline ותבחרו את המושכת ביותר עבורכם."
בנוסף, הרתמה מאפשרת לשחקן להתחיל להתרגש ולהרגיש תחושות חדשות ומרגשות. הלחץ שמופעל על האשכים מעניק לשחקן תחושה של כבידה והתפרצות, ומגביר את התענוג המיני. הרתמה גם יכולה לשפר את היכולת המינית של השחקן, כאשר הלחץ והכבידה מעוררים את הדם לזרום לאיבר המין בצורה מוגברת.

הרתמה מצוינת לשימור זיקפה חזקה ולזמן ארוך. המכשיר עמיד במים וניתן לניקוי קל, מה שמבטיח את היגיינתו ושימורו לאורך זמן. חומר הדמוי עור מספק תחושה נעימה ומרגישה כמו עור אמיתי, מה שמוסיף לחוויה את המימד החושי.

לסיכום, הרתמה היא כלי מעולה למשחקי CBT שמאפשר לשחקנים לחוות תחושות חדשות ומרגשות. בעזרת הלחץ המופעל על האשכים, הרתמה מעניקה תחושה של כבידה והתפרצות, ומשפרת את היכולת המינית. יחד עם זאת, הרתמה מתאימה לשימור זיקפה חזקה ולזמן ארוך. השילוב של חומר דמוי עור ותחושה נעימה מוסיף לחוויה את המימד החושי. בחרו ברתמה מבית Blueline ותוסיפו עוד רמה של תענוג והתרגשות למשחקים שלכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת זקפה ורתמת אשכים Dou Cock & amp; Balls Lock”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן