טבעת זקפה ורתמת אשכים 2.5 ס"מ Cock& Balls Stretcher

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:Cock& Balls Stretcher

90.00

קוקרינג טבעת זקפה ורתמת אשכים Cock& Balls Stretcher של מותג הסאדו האמריקאי המוביל Blue Line.

תיאור

מאמר זה יתאר את הרתמה המורכבת משתי רצועות עיקריות, כאשר הרצועה האחת נכרכת באיבר המין והרצועה השנייה נכרכת סביב האשכים. הקצה של הרתמה מתחבר לרצועה השנייה ומפריד בין האשכים לאיבר המין.

הרתמה זו מומלצת במיוחד למשחקי תרגול תנוחות השכיבה והפעלת לחץ על האשכים, מאחר והפרדת האשכים והלחץ המתאים הופכים אותן לרגישות ומקלות על האימון.

הרתמה זו מתחברת בצורה מותאמת למדי בעזרת תופסנים חזקים שנוצרו בכדי להבטיח התאמה מירבית. ובמידת הצורך, ניתן להדק יותר את הרתמה כדי ליצור לחץ מקסימלי על האשכים.

בתחתית הרתמה נמצאת טבעת D שאליה ניתן להוסיף משקולות ליצירת לחץ עוד יותר על האשכים.

הרתמה זו נמצאת ביצירת חברת Blueline האמריקאית, החברה המובילה בייצור אביזרי סאדו. הטבעת עשויה מחומר דמוי עור ומתלבשת סביב הפין, עוזרת לשמור על זיקפה חזקה יותר ומאפשרת ניצוץ ארוך יותר.
הרתמה נועדה להעצים ולשפר את החוויה המינית של האדם. השימוש בה משמש לתוצאות מרשימות בטיפוח הזיקפה והאיזון המיני של הגברים. האשכים מהווה את החלק הרגיש ביותר של הגבר ולכן כל שינוי והתפשטות בלתי רגילים בקטע הזה עשויים לגרום להפרעות במערכת המינית.

הרתמה מעניקה למשתמשים את היכולת לשלוט על התחושות שלהם, ולהתמודד עם בעיות כמו גירויים והתקשרויות מיניות. היא עשויה לשפר את זיקפת הגבר בזמן הסיפור המיני ולהביא לתוצאות מרשימות ומרוממות.

הרתמה מיוצרת מחומרים איכותיים ועמידים, ועומדת בתקנים וברגולציות המחמירות ביותר. היא מיועדת לשימוש ארוך טווח ומתאימה לכל סוגי העור.

השימוש ברתמה יכול להיות חוויה מהנה ומרתקת, ויכול לחשוף לך ולפרטנר שלך תחושות חדשות ומרעננות. זהו כלי שיכול להעניק לך תחושה של שליטה וכוח במערכת המינית שלך, ולהביא לך חוויות מיניות מרגשות ומרהיבות.

לסיכום, הרתמה היא אביזר מיני מעולה שיכול להביא לך ולפרטנר שלך חוויות מיניות מרתקות ומרעננות. תוכל למצוא את הרתמה המתאימה לך בחנויות המומחים והמוכרות אביזרי סאדו. נסה ותיהנה מהתוצאות המרשימות והמרהיבות שהיא יכולה לספק לך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת זקפה ורתמת אשכים 2.5 ס"מ Cock& Balls Stretcher”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן