מידע נוסף

תוצרת:גרמניה

כמות:75 מ"ל

תכשיר: ג'ל גלייד סיליקון

מותג:Inverma

60.00

נוזל סיכה על בסיס שמן סיליקון מבית אינוורמה הגרמנית.

תיאור

ג'ל גלייד בסיס סיליקון שמן מעולה מבית חברת אינוורמה הגרמנית נמצא בפיקוח ובאישור משרד הבריאות. המוצר עבר בדיקה דרמטולוגית וקיבל ציון "טוב מאוד". הג'ל זמין בנפח של 75 מ"ל.
ג'ל גלייד בסיס סיליקון שמן מעולה מבית חברת אינוורמה הגרמנית הוא מוצר הפופולרי ביותר בתחום טיפוח העור. הג'ל עשוי מסיליקון שמן איכותי ומופק בתהליך מורכב ומתקדם של החברה. המוצר נבדק דרמטולוגית וקיבל ציון "טוב מאוד" ממשרד הבריאות.

הג'ל גלייד בסיס סיליקון שמן מתאים לשימוש על כל סוגי העור, כולל עור רגיש ויבש. הוא מסייע בשמירה על לחות העור ומסייע בהגנה מפני יובש וגירויים חיצוניים. הג'ל מעניק לעור רכות ומראה מאוד חלק וגם מקנה לו את התחושה הנעימה של עור חלק וחלק.

הג'ל מגיע בגודל של 75 מ"ל ומגיע באריזה יפה ונוחה לשימוש. מומלץ למרוח את הג'ל על עור נקי ויבש בעדינות, ולעסות בעדינות עד שהג'ל נספג לחלוטין בעור.

הג'ל גלייד בסיס סיליקון שמן מבית אינוורמה הוא בחירה מומלצת עבור כל מי שמחפש מוצר איכותי ומוצלח לטיפוח העור. הג'ל מעניק לעור רכות, לחות ומראה חלק וגם מקנה לו את התחושה הנעימה של עור חלק וחלק. אנו ממליצים בחום על הג'ל גלייד בסיס סיליקון שמן מבית אינוורמה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חומר סיכה שמן סיליקון ג'ל גלייד Inverma Come in Glide – Gel Silicone”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן