מידע נוסף

קוטר מירבי:2.6 ס"מ

אורך כולל:7 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי ממתכת מוזהבת עם זנב שועל אפאפר

מותג:EasyToys

279.00

פלאג אנאלי ממתכת בצבע זהב עם זנב שועל אפרפר

תיאור

כתבנו מאמר על פלאג אנאלי מפואר ממתכת מוזהבת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה. הפלאג הזה מיועד למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות.
פלאג אנאלי מפואר ממתכת מוזהבת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה הוא אביזר מרהיב המשמש למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות. בעזרתו, ניתן לשפר את חוויית המשחק ולהביא כיף ותענוג לשני הצדדים במשחק – המשחק והמשתמש.

פלאגים אנאליים הם אביזרים שנוצרו במקור כאמצעי להענקת תענוג והנאה לאנשים במהלך סקס אנאלי. במהלך השנים, הם הפכו לאביזרים פופולריים גם בעולם ה-BDSM והפתיחה האנאלית, ונעשו שימוש בהם במגוון רחב של תרבויות וקבוצות. פלאגים אנאליים מגוונים בצורתם ובגדים המיועדים לשימושם, וניתן למצוא כיום פלאגים במגוון רחב של חומרים ועיצובים.

הפלאג אנאלי המפואר המוצג כאן עשוי ממתכת מוזהבת, המעניקה לו מראה מפואר ומיוחד. הגוון הזהב יכול להיות מרהיב ומוסיף נוכחות למשחק, במיוחד כאשר הוא משתלב עם גוון האפרפר הדמוי פרווה של זנב השועל. הזנב מעטיק חווית משחק ייחודית וכיף מוגבר, ומעניק למשתמש או למשתמשת השליטה והשליטה המוחלטת במשחק ובתוצאותיו.

למרות שהפלאג אנאלי מתוכנן במקור עבור משחקי חיות והשפלות, חשוב לציין כי בעלי הפלאג יכולים להשתמש בו בכל דרך שהם מעוניינים. יש לקחת בחשבון את הבטיחות ולהשתמש בפלאג בצורה נכונה ומקורית. כמו כן, חשוב להיות ערים לצרכי הגוף ולבחון את הפעילות על מנת להבטיח תענוג ובטיחות במשך כל המשחק.

בסיכום, הפלאג אנאלי מפואר ממתכת מוזהבת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה הוא אביזר מרהיב המשמש למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות. המשתמש בפלאג יכול ליהנות מחווית משחק מוגברת ומעניקה תענוג והנאה לשני הצדדים במשחק. חשוב להשתמש בפלאג בצורה בטוחה ומודעת לצרכי הגוף ולבחינת הפעילות על מנת להבטיח תענוג ובטיחות במשך כל המשחק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי ממתכת בצבע זהב בקוטר מקסימלי של 2.6 ס"מ עם זנב שועל אפרפר – Plug With Foxtail”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן