מידע נוסף

חברה:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבים לבחירה:10 מצבים

אורך כולל:23 ס"מ

אורך חדירה:18.5 ס"מ

קוטר מירבי:5.5 ס"מ

עשוי מ:Loveclone

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:3 AAA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

229.00

ויברטור ריאליסטי איכותי של המותג המוביל NMC.

תיאור

ויברטור ריאליסטי איכותי באורך של כ- 18 ס"מ מהמותג המוביל NMC, הוא מוצר מושלם לנשים המחפשות ויברטור ארוך ועבה. הויברטור מעניק תחושה של מגע אמיתי במיוחד, בזכות השתיים השכבות שבהן הוא מבנה. שכבה אחת היא קשיחה והשנייה היא רכה ונעימה למגע. הויברטור יכול להתכופף ולשנות את הזווית בהתאם לרצונך, מה שמאפשר לך לחוות חוויה חדשה כל פעם שאת משתמשת בו. בעזרת שני הכפתורים הנמצאים בבסיס הויברטור, תוכלי לשלוט במצבים השונים ולהתאים את השימוש לצרכים שלך. בנוסף, הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש בזמן המקלחת והאמבטיה.

על מנת להבטיח את אחזקתו ושימושו המיטביים, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יעזור לך להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה המרעננת. לאחר השימוש, חשוב לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים ולהשתמש בקצת סבון. בנוסף, ניתן להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, חשוב להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור בעדינות עם מים נקיים ולהוסיף קצת סבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין.
3) לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור על מגש מזוהם או מגבת נקייה ולהתייבש בטוחות לפני החזרתו לקופסא.
4) יש לאחסן את הויברטור במקום יבש וקריר להגנה על החומרים ועל תפקודו התקין של המכשיר.
5) יש להימנע מחשיפה לשמש ישירה או לחום מופרז, המכשיר יכול להיפגע ולאבד את תפקודו בשל זיהום או נזק לחומריו.

נא לקחת בחשבון שהוראות השימוש והאחזקה הן רק למטרת התנהלות בטוחה ולא חלופה לשימוש רגיל ומושכל של המוצר. יש להתייעץ עם מומחה רפואי לגבי שימוש תקין ובטוח של הויברטור.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי 18 סמ Spontaneous”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן