ויברטור ריאליסטי 20.3 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

אורך כולל:כ-20.3 ס"מ

אורך חדירה:כ-15.5 ס"מ

קוטר:כ- 4 ס"מ

עשוי מ:PVC - Patallate Free

סוללות:2 AAA

עמידות למים:עמיד למים למעט השלט

חומרי סיכה מתאימים:חומרי סיכה על בסיס מים

320.00

ויברטור חוטי ריאליסטי מסדרת G-Girl Style של המותג המוביל NMC.

תיאור

ויברטור ריאליסטי מסדרת G-Girl Style מבית NMC היא אחת מהמותגים המובילים בתחום אביזרי המין. הדילדו והויברטורים של הסדרה מציעים חוויית ייחודית עם תחושה ומראה ריאליסטיים. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ועבודת יד מומחית, החברה מייצרת מוצרים איכותיים ביותר שמבוקשים בכל העולם.

הדגם המובהק בסדרה מאפשר חדירה מעל ל-15 ס"מ וקוטר מעל ל-2 ס"מ, מאפשר רטט בעשר עוצמות שונות להגברת הריגוש ועוצמת האורגזמה. בנוסף, הויברטור ניתן להצמד למגוון משטחים ומאפשר תנוחות שונות לנוחות מרבית. עמידות הויברטור במים מאפשרת שימוש נוסף במרגעים רטובים, כולל בזמן המקלחת.

כדי לשמור על הויברטור במצב מיטבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מושלמת ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי יעודי. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש לפני החזרתו לאריזה.
אחזקה ושימוש: בכדי להבטיח את השימוש המרבי והאחזקה המקסימלית של הויברטור הריאליסטי מסדרת G-Girl Style, יש להתחשב בהנחיות הבאות:

1. יש להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים: בעת השימוש בויברטור, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה בצורה הטובה ביותר.

2. ניקוי לאחר השימוש: לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור הריאליסטי באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי. יש לסבון היטב את כל השטחים ולפנות תשומת לב מיוחדת לנקודות החיבורים והתפסים השונים.

3. ייבוש יסודי: לאחר מכן, יש להניח את הויברטור על מגש או מגבת יבשה ולתת לו להתייבש בטוחה לפני החזרתו לאריזה. יש לוודא שהויברטור יבש לחלוטין לפני שמסכנתו.

4. אחסון: לאחר הייבוש, יש לאחסן את הויברטור במקום יבש וקריר, להימנע מחשיפה לשמש הישירה או לחום גבוה.

5. תיקונים ושיפוץ: במידה וישנם תקלות או נזקים בויברטור, יש לפנות לצוות התמיכה המומחה של חברת NMC על מנת לקבל הדרכה וסיוע בתיקון או שיפוץ המוצר.

בכדי להבטיח את אחזקתו הממושכת של הויברטור הריאליסטי מסדרת G-Girl Style ואת השימוש הנעים והבטוח בו, יש להתחשב בהנחיות האלו ולשמור עליהן. על ידי תחזוקה נכונה ושימוש נכון, תוכלו ליהנות מהויברטור לאורך זמן רב ולמקסם את ההנאה שבו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי 20.3 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן