ויברטור ריאליסטי נטען 20 ס"מ 10 מצבי רטט וללא חוטים !!!

449.00

ויברטור ריאליסטי נטען עוצמתי במיוחד של המותג המוביל Excellent Power (NMC).

תיאור

ויברטור ריאליסטי מסדרת הנטענים מתוצרת חברת Excellent Power (NMC) היא אחת מיצרני אביזרי המין הותיקות והטובות בעולם. הדילדו והויברטורים הריאליסטיים שהחברה מייצרת מוכרים כאיכותיים ביותר ומבוקשים ביותר. סדרת הנטענים מאפשרת חווית ייחודית של תחושה ומראה ריאליסטיים, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ועבודת יד במטרה להשגת שלמות בלתי מתפשרת.

דגם זה מתאים במיוחד לנשים המחפשות אביזר גדול ומרשים, עם יכולת חדירה של מעל ל-13 ס"מ וקוטר של מעל ל-4 ס"מ. הוא מצויד במנוע רטט חזק המאפשר לבחור מבין 10 עוצמות רטט שונות, להגברת הריגוש ועוצמת האורגזמה. בנוסף, ניתן להצמיד את הויברטור הריאליסטי למשטחים שונים וליהנות ממגוון תנוחות נוספות.

על מנת להבטיח את אחזקתו ושימושו המרבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים תוך כדי שימוש במוצרים המתאימים להנאה מקסימלית וחיזוק התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור במים וסבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לגמרי לפני החזרתו לאריזה.

בעבודה מקצועית ותשומת הלב לפרטים, חברת Excellent Power (NMC) מבטיחה לך חוויה ייחודית עם הויברטור הריאליסטי המוביל בשוק.
אחזקה ושימוש:

1) בזמן השימוש בויברטור הריאליסטי מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה בזמן השימוש.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. יש לסדר את הויברטור בצורה שיהיה נוח לניקויו.

3) לאחר השטיפה, יש להניח את הויברטור על מגש או על מגבת נקייה על מנת שיתייבש לחלוטין לפני שמחזירים אותו לאריזה שלו.

4) חשוב להימנע מחשיפה לשמש ישירה או לחום גבוה מאוד, שכן זה עשוי לגרום לנזקים למוצר.

5) יש להרחיק את הויברטור מילדים ובעלי חיים, ולא להשאיר אותו במקום שבו יכול להיעשות נזק לו או לסביבה.

6) יש לאחסן את הויברטור במקום יבש ומוצל בצורה שתשמור על פרטיותו ותמנע מאישים אחרים מגישה אליו.

בעזרת עקרונות אחזקה ושימוש אלו, ניתן להבטיח את חייו הארוכים של הויברטור הריאליסטי וליהנות ממנו בצורה מיטבית ובטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי נטען 20 ס"מ 10 מצבי רטט וללא חוטים !!!”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן