ויברטור ריאליסטי חום רוטט מולטי ספיד "9 | NMC Fuktion Cup

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבי רטט:מולטי ספיד

עשוי מ:Love Clone RX

אורך כולל:כ-27 ס"מ

אורך חדירה:כ-23 ס"מ

קוטר מירבי:כ- 5 ס"מ

סוללות:2 AA

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

380.00

ה-Fuktion Cup הוא ויברטור נצמד באורך חדירה של כ- 23 ס"מ המיועד לשימוש מיני. המוצר מיוצר על ידי חברת NMC ומצויד במרקם ריאליסטי ואיכותי. יתרונות ה-Fuktion Cup כוללים עיצוב מתקדם, חומרים בטיחותיים ונעימים למגע, ויכולת חידושית לספק חוויה מינית מרהיבה.

תיאור

דילדו חום Fuktion Cups מבית NMC המשלב ויברטור בעל רטט מולטי ספיד המאפשר לך לברור את עוצמת הרטט בהתאם לבחירתך, ויברטור זה עשוי מחומר LoveClone RX שנועד להרגיש קרוב מאוד לאיבר מין אמיתי, הוא רך למגע עם ליבה מוצקה במוט האיבר כדי לחקות זקפה אמיתית. איבר המין מרוב שנראה כמו אמיתי בעל מרקם עם ורידים פועמים לתוספת תחושה עם ראש ריאליסטי. בבסיס ה-Fuktion יש תחתית יניקה חזקה המאפשרת לך לחבר אותה בצורה מאובטחת לרוב המשטחים השטוחים כגון אריחים באמבטיה או במקלחת, קירות או מראה. הוא נשלט באמצעות טוויסט פשוט בבסיס כדי להגביר את הרטט החזק שלו.

מידות:
אורך כולל: כ-27 ס"מ
אורך חדירה: כ-23 ס"מ
קוטר מירבי: כ- 5 ס"מ
עמיד למים

שימוש ותחזוקה:
1) בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש בטרם החזרתו לאריזה
3) במצב של אי שימוש ארוך מומלץ להוציא את הסוללות למניעת קורוזיה במכשיר

 


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי חום רוטט מולטי ספיד "9 | NMC Fuktion Cup”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן