דילדו ריאליסטי בצבע גוף באורך 17.8 ס"מ NMC- G-Girl Style

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:דילדו ריאליסטי נצמד

אורך כולל:כ- 17.8 ס"מ

אורך חדירה:כ-15.2 ס"מ

קוטר:כ- 3.81 ס"מ

עשוי מ:PVC Phatallate Free

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

240.00

Girl Style מציע דילדו ריאליסטי נצמד איכותי זקוף של המותג המוביל NMC. המוצר מיוצר מחומרים איכותיים ומעניק חווית מגע ריאליסטית ומהנה. הדילדו מתאים לשימוש עצמי או ביחד עם שותפ/ה ומתאים לשימוש בכל סוגי המסיבות.

תיאור

הדילדו האיכותי בעל מראה ריאליסטי של מותג אביזרי המין NMC הוא פריט מרתק שיענה על צרכי הנשים המחפשות חוויה מינית מרהיבה. בעל עובי מקסימלי של 4 ס"מ ואורך חדירה של כמעט 14 ס"מ, הוא מתאים במיוחד לנשים שרוצות דילדו גדול ועבה. עם ורידים ואשכים דבר, הדילדו מקנה מראה ותחושה אמיתיים יותר. בכדי להשתמש בו בצורה הטובה ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה העל בסיס מים. לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו באופן יסודי ולהשתמש בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. עם בסיס וואקום חזק, הדילדו ניתן להצמדות למגוון משטחים בקלות ונוחות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי בצבע גוף באורך 17.8 ס"מ NMC- G-Girl Style”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן