ויברטור פרימיום תוצרת גרמניה ורוד Fun Factory – Wicked Wings

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:ויברטור מאלץ אורגזמה

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:19.8 ס"מ

אורך חדירה:9.5 ס"מ

קוטר מירבי:3.7 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AAA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

435.00

ויברטור פרימיום מסיליקון של מותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

ועכשיו אנחנו מגיעים לסעיף החשוב ביותר – אחזקה ושימוש. כשאתם משתמשים בויברטור פרימיום Wicked Wings, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כדי להבטיח חוויה נעימה ושימושית.

1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה כמה שאפשר. חומרי הסיכה המבוססים על מים יסייעו לשמירה על רכות הסיליקון וישמרו על הויברטור במצב הטוב ביותר.

2) לאחר השימוש, חשוב להוציא את הסוללות מהויברטור ולשטוף אותו במים נקיים ומעט סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד המיועד למוצרים מיניים. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

3) Wicked Wings עמיד בפני מים וניתן לשימוש במקלחת ובאמבטיה. זה אומר שניתן ליהנות מהויברטור בשטחים רטובים ולשטוף אותו בקלות עם מים נקיים לאחר השימוש.

אז כשאתם משתמשים בויברטור המדהים הזה, זכרו להשתמש בחומרי סיכה מבוססי מים, לנקות אותו היטב לאחר השימוש ולהתחשב בעמידותו למים. כך תוכלו להבטיח שהויברטור יחזיק לאורך זמן ושתהנו ממנו בכל פעם מחדש.
אחזקה ושימוש:

1) בזמן השימוש בויברטור פרימיום Wicked Wings מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. השימוש בחומרי סיכה יסייע להביא להנאה מקסימלית ויעזור להעצים את התחושה בזמן השימוש.

2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות מהויברטור ולשטוף אותו באמצעות מים נקיים וקצת סבון. בנוסף, ניתן להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כדי להבטיח תוצאות מיטביות, ניתן להשתמש במברשת רכה לניקוי הויברטור.

3) לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור על מגש או על מגבת נקייה ולתת לו להתייבש לחלוטין לפני החזרתו לקופסא. יש לוודא שהויברטור יבש לחלוטין לפני שמכניסים אותו לאחסון.

4) יש לשמור על הויברטור במקום קריר ויבש, ולהימנע מחשיפה לשמש ישירה או לחום גבוה מדי.

5) יש לשמור את הויברטור במקום בטוח ומוגן מפני נזילות נוזלים או נזק מכל סוג שהוא.

6) יש להימנע משימוש בויברטור במקומות חשמליים או סמוך למים, כמו באמבטיה או במקלחת, אלא אם כן המוצר עמיד במים ומיועד לשימוש כזה.

7) יש להימנע מהשלכת הויברטור או הסוללות לאש או למים.

8) במידת הצורך, ניתן למרוח על הויברטור קרם סיכה או ג'ל מין לשימור והגנה על החומרים העשויים ממנו.

בסופו של דבר, על מנת להבטיח שימוש בטוח וארוך טווח של הויברטור פרימיום Wicked Wings, עליך להימנע משימוש שגוי או טיפול לא הולם בו. כמו כן, יש לעקוב אחרי הוראות השימוש והאחזקה של המוצר ולא להשתמש בו באופן שלא נכון או לא תוך כדי תוקף האחריות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרימיום תוצרת גרמניה ורוד Fun Factory – Wicked Wings”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן