ויברטור פרימיום מסיליקון הדור החדש מבית וי וייב We Vibe – Touch X

559.00

הדור השני והמתקדם של ויברטור הפרימיום הנטען באופן מגנטי ממותג הפרימיום מהמובילים בעולם וי וייב.

המלאי אזל

תיאור

במהלך השנים האחרונות, הפך Touch X מחדש את דרכו להיות אחד מהויברטורים הרב-תכליתיים הנחשבים ביותר בעולם. המוצר המקורי מבית חברת ויוייב עומד במובנים הגבוהים ביותר של איכות ותכנון מתקדם. הויברטור מיוצר מסיליקון איכותי ברמה הגבוהה ביותר, המבטיח לגוף בטיחות מוחלטת.

Touch X מציע חווית עיסוי מושלמת, החל מגירוי הדגדגן ועד לעיסויים עמוקים. בעזרת 8 רמות עוצמה ו-7 מצבי רטט שונים, ניתן להתאים את הויברטור לצרכים האישיים של כל משתמש. הויברטור נטען באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של טעינה מגנטית, ומספק שעתיים מלאות של עבודה לאחר טעינה מלאה תוך 90 דקות בלבד.

בנוסף, Touch X הוא 100% עמיד למים ומגיע עם אפשרות לנעילה, מה שמבטיח שהויברטור לא יופעל בטעות. בזכות צורתו המושלמת, הויברטור מעורר את כל האזורים הארוגניים בחושניות, ומתאים לשחרור מתח גוף ולעיסויי גוף מכף רגל ועד ראש.

אך חשוב לדעת כי ישנם חיקויים סיניים רבים של סדרת אביזרי המין הזוגיים של המותג We Vibe. לכן, לפני הקנייה חשוב לוודא כי אתם מקבלים את המוצר המקורי מחברת ויוייב.
במלאת 10 שנים מאז שהושק המוצר המקורי מבית חברת ויוייב, Touch X הוא אחד מהוויברטורים הרב-תכליתיים הנחשבים ביותר בעולם. בזכות פעולות המבוצעות החל מגירוי הדגדגן ועד לעיסויים עמוקים, Touch X מפנק את כל הגוף. צורתו של הויברטור מפוסלת בצורה מושלמת כדי לעורר את כל האזורים הארוגניים בחושניות. משחק סולו או עם בן / בת זוג, המולטי-טאסקר הקסום הזה הוא מוצר עכשווי שאי אפשר לעמוד בפניו יותר מתמיד.

הויברטור Touch X נוצר ע"י חברת ויוייב עם סיליקון איכותי ברמה הגבוהה ביותר, המבטיח שהמוצר בטוח לשימוש על הגוף. הוא גרסה מעודכנת של המוצר המצליח We-vibe Touch, ומגיע עם עוצמה חזקה ותנודות ייחודיות. כמו כן, הוא מציע 8 רמות עוצמה ו-7 מצבי רטט שונים.

הויברטור נטען באמצעות USB בטכנולוגיה של טעינה מגנטית, ומסוגל לטעון במלואו תוך 90 דקות. לאחר הטעינה הוא מספק שימוש של עד שעתיים. בנוסף, הוא עמיד למים בתקן מחמיר של IPX7, מה שמאפשר שימוש בו תחת מקלחת או באמבט.

הויברטור Touch X מציע גם אפשרות לנעילת המוצר, כך שהוא לא יופעל בטעות. עם תכונותיו הרב-תכליתיות, הוא מושלם לשחרור מתח גוף ועיסויי גוף מכף רגל ועד ראש.

המידות של הויברטור הן 10.22 ס"מ באורך, 4.33 ס"מ ברוחב ו-3.43 ס"מ בעומק.

יש לציין כי ישנם חיקויים סיניים רבים של סדרת אביזרי המין הזוגיים של המותג We Vibe. לכן, לפני רכישה חשוב לוודא שמקבלים את המוצר המקורי מחברת ויוייב.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרימיום מסיליקון הדור החדש מבית וי וייב We Vibe – Touch X”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן