699.00

ויברטור סיליקון לזוגות מסדרת Sync מדגם Go הוא הויברטור המתקדם ביותר בסדרת הויברטורים הזוגיים של וי וייב. המוצר מציע חווית רענון והנאה משותפת לזוגות, עם מגוון מהירויות ותכנים שונים שיכולים להתאים לכל צרכי הזוג.

הויברטור מצויד בטכנולוגיה מתקדמת שמספקת רגישות ועוצמה מותאמת אישית, ובעל עיצוב ארגונומי המאפשר שימוש קל ונוח. בנוסף, המוצר עשוי מסיליקון איכותי ובטוח לשימוש, ונטען באמצעות כבל USB לטעינה מהירה ונוחה.

היתרונות של הויברטור סיליקון לזוגות מסדרת Sync מדגם Go כוללים את היכולת לשפר את הקשר האינטימי בין הזוג, להעצים קשר אמון ושיתוף פעולה, ולהעניק חוויה משותפת ומהנה. הויברטור מתאים לשימוש במיטה, במקלחת או בכל מקום אחר שבו הזוג רוצה לחוות רגעים חמים ומהנים יחד.

בסיכום, הויברטור סיליקון לזוגות מסדרת Sync מדגם Go הוא מוצר מתקדם ומרשים שמציע חווית זוגית מיוחדת ומהנה.

תיאור

הוויברטור הזוגי Sync Go מבית We-Vibe עשוי סיליקון רך וגמיש, ומגיע עם 10 מצבי רטט שיכולים להפוך את חווית המין שלכם למדהימה. הוויברטור דק וקל במשקל, נוח לשימוש גם במהלך המגעים המיניים. עיצובו מתאים לגרירה על נקודת G ולגירוי דגדגן בצורה אינטנסיבית.

ה-Sync Go מגיע עם אפליקציית We-Vibe המאפשרת לכם ליצור תוכניות רטט מותאמות אישית ולשלוט בהן בקלות דרך הטלפון החכם שלכם באמצעות Bluetooth. תוכניות גירוי גם ניתנות לשימוש בקצב המוזיקה שלכם. בנוסף, האפליקציה מאפשרת גם אינטימיות מרחוק עם תכונות קוליות, צ'אט ווידאו.

הוויברטור עמיד למים, ונטען באמצעות כבל USB שכלול באריזה. בנוסף, המידות הקומפקטיות של ה-Sync Go הן 7.7 ס"מ באורך, 4.5 ס"מ ברוחב ו-3 ס"מ בגובה.

זכה בפרס "אביזר המין של השנה" לשנת 2017 בקטגוריית "אביזרי מין לזוגות" בתחרות XBIZ Awards.

שימוש ותחזוקה:

  1. השתמשו בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה בזמן השימוש.
  2. שטפו את הוויברטור היטב במים וסבון או חומר ניקוי לאביזרי מין לאחר השימוש, והניחו לו להתייבש לפני השמירה עליו.
  3. תהנו!

כדאי לדעת: ישנם חיקויים סיניים של סדרת הוויברטורים של We Vibe, ולכן חשוב לוודא שאתם רוכשים את המוצר המקורי ולא את החיקויים. כמו כן, וודאו שאתם לא רוכשים את סדרת החיקויים הסינית Vibe Me שדומה לסדרה המקורית.

להמשך הכרויות עם ה-Sync Go, ניתן לצפות בסרטון הדגמה הבא:

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרימיום לזוגות We Vibe – Sync Go צבע סגול”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן