מידע נוסף

אביזר:ויברטור מקצועי לפרוסטטה

חומרי סיכה מתאימים:גלים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר תחתון:4 ס\"מ

קוטר עליון:3 ס\"מ

מצבים לבחירה:9 מצבי רטט

299.00

ויברטור מקצועי לגבר לעיסוי פרוסטטה ועינוג הערמונית, הויברטור העשוי מסיליקון רפואי הנשלט באמצעות שלט רחוק.

תיאור

"ויברטור מקצועי לעינוג הערמונית והחדירה האנאלית"

ויברטור אנאלי מקצועי עשוי מסיליקון איכותי. הויברטור עוצב במיוחד לחדירה אנאלית חלקה ונוחה במיוחד, המעניק גישה נוחה לנקודת ה-P אשר באזור הערמונית אצל הגבר. גירוי נקודת ה-P בדומה לנקודת ה-G הנשית, עוזר לגבר להגיע לאורגזמה מהירה וחזקה יותר. הרטט מתקבל באמצעות ויברטור המפיק 9 מקצבי רטט שונים וכייפיים לעינוד הערמונית אצל הגבר. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש בזמן המקלחת. הדגם הזה של הויברטור יכול להיות תפעול באמצעות שלט רחוק לחוויה נוחה וקלה לתפעול המוצר.

אחזקה ושימוש:
1. בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי המין, תוך הימנעות מהרטבת אזור הטעינה. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
3) יש לשמור על הויברטור במקום יבש וקריר למניעת נזילות והתקלות בתפעולו. כדי להגן על הויברטור מפני נזקים פוטנציאליים, מומלץ לא לשמורו יחד עם חפצים אחרים ולהימנע מפגיעה ישירה בחלקיו הרכים של הויברטור.

4) על מנת לשמור על ההיגיינה האישית, מומלץ לנקות את הויברטור לפני ואחרי כל שימוש באמצעות חומרי ניקוי מתאימים לאביזרי מין. ניתן גם להשתמש בסבון ומים חמימים לניקוי הואיברטור.

5) יש להימנע משימוש בלתי נכון של הויברטור כגון כניסה למקומות חדים או פתוחים במיוחד, וכן ממקומות בלתי נקיים או לא היגייניים.

6) בכל זמן, כשישנם תסמינים של נזק או מוגבלות בתפקוד הויברטור, יש להפסיק את השימוש בו מיד ולפנות למומחה בתחום.

7) יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של תופעות לוואי, או כאשר ים או חומרים אחרים מזיקים יכולים להשפיע על בריאות המשתמש.

8) הויברטור הוא מוצר אישי ולכן מומלץ לא לשתף אותו עם אחרים במניעת העברת זיהום או דליפת מים.

9) כל הוראות השימוש והאחזקה יש להקפיד על עמידתן באופן מלא ומדויק כדי למנוע נזקים למשתמש ולארגזמה המינית בכלל.

בסופו של דבר, ויברטור מקצועי לעינוג הערמונית והחדירה האנאלית הוא כלי מיוחד ומותאם לגברים שרוצים לחוות חווית ערמונית מוגברת ומרגשת. בעזרת טכנולוגיית הויברציה המתקדמת והחדשנית, הויברטור מבטיח חדירה חלקה ונוחה לאזור הערמונית ומספק תחושות כייפיות ומרגשות. עם תפעול קל ופשוט ואחזקה תקינה, ניתן ליהנות מהויברטור לאורך זמן ולחוות את הערמונית בצורה מיטבית ומרתקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרוסטטה נטען שלט רחוק”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן