ויברטור פניני מתכת נטען ועוצמתי מסיליקון פרמיום לנקודת הגי' E-rabbit G-spot

מידע נוסף

חברה:Seven creations

אביזר:ויברטור פנינים פרימיום סיליקון נטען

מצבים לבחירה:7 מצבים מאלץ | 3 מהירויות סיבוב | 2 מצבי סיבוב

אורך כולל:26.5 ס"מ

אורך חדירה:14 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

טעינה:נטען עם כבל USB

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

599.00

ויברטור פנינים פרימיום מסיליקון מסדרת E-rabbit של המותג Seven Creations

תיאור

ויברטור פנינים עוצמתי במיוחד נטען מסיליקון מסדרת E-Rabbit מבית חברת Seven Creations הוא מוצר מעניין שמיועד להעניק עינוג מירבי בזמן החדירה. הויברטור מעוצב בקצהו בצורה ארגונומית עם קימור כדי להתאים לנקודת הגי', וכולל מאלץ אורגזמה לעיסוי הדגדגן בזמן החדירה. פניני המתכת הממוקמות בפתח הנרתיק מעניקות עיסוי נוסף ועינוג.

הויברטור מצויד ב-7 מהירויות רטט ו-3 מהירויות סיבוב שניתן לשלוט בהן בקלות ונוחות באמצעות כפתורי התפעול הממוקמים בבסיס הויברטור. מה שמיוחד בו הוא שניתן לשלוט גם בכיוון הסיבוב של הפנינים, כך שתוכלו להתאים את הויברטור להעדפותיכם האישיות.

הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש גם במהלך האמבטיה או המקלחת.

כדי להבטיח שאתם תמיד תהנו מהמוצר בצורה הטובה ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה למין על בסיס מים. זה יעזור להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושות.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון או להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. ואז יש להתיש את הויברטור לפני שמחזירים אותו לאריזה.

בסך הכל, מדובר בויברטור מעוצב וחזק שיעניק לכם עינוג מרהיב בזמן החדירה, ובנוסף הוא קל לניקוי ועמיד במים.
הויברטור פנינים עוצמתי במיוחד מסדרת E-Rabbit הינו מוצר מדהים שמעניק עיסוי ועינוג מירבי בזמן החדירה. הוא מעוצב בקצהו בצורה ארגונומית עם קימור, מאלץ אורגזמה ופניני מתכת לעיסוי ועינוג פתח הנרתיק. הויברטור מצויד ב-7 מהירויות רטט ו-3 מהירויות סיבוב הניתנים לשליטה בקלות ובנוחות באמצעות כפתורי התפעול בבסיס הויברטור. והכי טוב בו, שניתן לשלוט בכיוון הסיבוב של הפנינים להתאמה מושלמת בהתאם להעדפות שלך.

על מנת להבטיח את השימוש הטוב ביותר בויברטור, יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון. בעת השימוש, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שבסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. כאמור, לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון, ואפשר גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. לאחר הניקוי, חשוב להשתמש במגבת יבשה ולהניח את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לאריזה.

מוצר זה עמיד במים וניתן להשתמש בו גם במהלך האמבטיה או המקלחת. עם הויברטור פנינים עוצמתי במיוחד, אתה מוזמן לחוות עינוג והנאה מירבית בזמן החדירה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פניני מתכת נטען ועוצמתי מסיליקון פרמיום לנקודת הגי' E-rabbit G-spot”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן