מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:ויברטור פניני מתכת

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט | 6 מהירויות סיבוב - 42 מצבים

אורך כולל:25 ס"מ

אורך חדירה:12 ס"מ

קוטר מירבי: 3.81 ס"מ

עמידות במים:אין להרטיב את החלקים האלקטרוניים

סוללות:4 AA

560.00

ויברטור פנינים של המותג הותיק והמוביל Seven Creations.

תיאור

ויברטור פניני מתכת Seven Creations – Dream 7

ויברטור פניני מתכת יוקרתי ומתכוונן מבית המותג Seven Creations. הויברטור עשוי מחומר TPE רך ונעים למגע, ומגיע עם 7 מצבי רטט שונים ו-6 מהירויות סיבוב, המאפשרים לך לבחור את ההתרגשות שמתאימה לך. הויברטור מצויד גם בחרוזי מתכת המתקשרים עם פנים הנרתיק ומעניקים גירוי פנימי מוגבר.

על מנת להבטיח שימוש בטוח ונקי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או בעזרת מגבונים ניקוי מיוחדים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה. לאחר הניקוי, יש להשקיע את הויברטור להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.

בקצרה, ויברטור פניני מתכת Seven Creations – Dream 7 הוא בחירה מעולה לנשים שמחפשות גירוי פנימי מוגבר וחוויה מרתקת בזמן השימוש. עם המצבים השונים והמהירויות הסיבוב, תוכלי להתאים את הויברטור לדיוק לפי הצרכים שלך. כמו כן, החרוזים המתכתיים יעניקו לך ניגודיות מושלמת ותענוג מקסימלי. אל תשכחי לשמור על הניקיון והתחזקות המתאימים לויברטור כדי להבטיח שימוש תמידי ומרתק.
.3) על מנת להבטיח שימוש בטוח ונעים, מומלץ להשתמש בג'ל לחות אינטימי לפני השימוש ולפני כל שימוש נוסף. הג'ל יעניק למגע חלק ונעים ויפחית מתח ואי נוחות.

4) יש לשמור את הויברטור במקום יבש ומוצל, ולהימנע ממגע עם חומרים כימיים כמו אלכוהול או שמן. כמו כן, יש להימנע משפיכת מים ישירות על הויברטור.

5) כדי להאריך את חיי הויברטור, ניתן להשתמש בקופסא המקורית שלו או לרכוש תיק אחסון מיוחד עמיד ללכלוך ולאבק.

6) יש להימנע משימוש עוצמתי ויתר בויברטור, כך שניתן להשתמש בו בצורה נעימה ונמרצת.

7) מומלץ לשמור על הויברטור במקום שאפשר למצואו בקלות ולהקפיד על ניקיון ואחסון תקין כדי להבטיח שימוש מוצלח בכל פעם.

בעזרת הויברטור פנינים מתכת Seven Creations – Dream 7 תוכלו ליהנות מחוויה מינית מרתקת ומהנה במיוחד. הויברטור מעניק גירוי פנימי מתקדם ומעין עיסוי עדין, ובזכות החרוזים המתכתיים תוכלו לחוות תחושות מרעננות ומופתעות. אל תחמיאו לעצמכם בהפחתת הנאה מקסימלית – תשקיעו בו זמן ומותן לעצמכם את ההנאה שאתם שווים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פניני מתכת החלום השביעי Seven Creations – dream 7”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן