מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור פנינים פרימיום

מצבים לבחירה:7 מצבים מאלץ | 6 מצבי סיבוב | - 42 מצבים

אורך כולל:26.5 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:3 AA

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

349.00

ויברטור פנינים איכותי מסיליקון מסדרת Layla של המותג המוביל Seven Creations.

המלאי אזל

תיאור

המאמר יכול להתחיל כך:

סדרת הפרימיום Layla מבית Seven Creations הינה סדרה מדהימה של אביזרי מין מעוצבים במיוחד לעינוג מירבי. אחד מהמוצרים המובילים בסדרה הוא הויברטור פנינים מסיליקון שנקרא Fiorette.

הויברטור Fiorette מספק חווית עיסוי ועינוג מדהימה. הוא מצויד במאלץ אורגזמה המותאם במיוחד לעינוג הדגדגן בזמן החדירה, פנינים לעיסוי ועינוג פתח הנרתיק וקצה בולט לעינוג נקודת הג'י. כל אלו מעניקים ניגוד מושלם של מרגש ומרגיע.

הויברטור Fiorette מציע 7 מהירויות רטט שונות ו-3 מהירויות סיבוב שניתן לשלוט בהן בקלות ובנוחות באמצעות כפתורי התפעול. הדבר מאפשר למשתמש להתאים את המהירות להעדפותיו ולחוויה המבוקשת.

בנוסף, הויברטור Fiorette עמיד במים וניתן לשימוש גם במהלך האמבטיה או המקלחת. זה מאפשר לך ליהנות מהויברטור בכל רגע ובכל מקום שתבחר.

כשמדובר באחזקה ושימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש לפני החזרה לאריזה.

סדרת Layla היא סדרת פרימיום של Seven Creations המתמחה ביצור מוצרים איכותיים לנשים. סדרה זו מתאפיינת בשימוש נרחב של סיליקון באיכות גבוהה ומנועי רטט חסכוניים המאפשרים שימוש ממושך ונוח. כל זאת במחיר נוח וסביר.

בסופו של דבר, הויברטור Fiorette הוא בחירה מעולה לכל אישה שמחפשת אביזר מין איכותי ומעוצב שיספק לה עינוג מרגש ומהנה. הכולל את כל התכונות החשובות והנחוצות לחוויה מושלמת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פנינים פרימיום Fiorette”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן