מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

אביזר:ויברטור פנינים יוקרתי

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט | 6 מהירויות רטט - 36

אורך כולל:20.3 ס"מ

אורך חדירה:11.4 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

970.00

ויברטור יוקרתי של מותג היוקרה האמריקאי The Rabbit Company.

תיאור

The Beaded Rabbit הוא לוחם ויברטור בראש ובראשונה הצוות נמצא בסדר פרי פיתוח של המותג המוביל The Rabbit Company. הויברטור עשוי מסיליקון רך וקטיפתי שמספק מגע נעים וייחודי עם הגוף. הויברטור נטען באמצעות כבל USB ומצויד במנוע חזק המספק 6 מקצבים שונים ו-6 מהירויות שונות לבחירתך. המוצר מיועד לנשים המחפשות את המוצר הטוב ביותר לחווית אורגזמה חזקה וייחודית. עם העיצוב הייחודי שמשלב בין פנינים מתקפלות ואוזני ארנבון, הויברטור מונה כמוצר מוביל בשוק הויברטורים. בנוסף, חשוב להזכיר שעל מנת ליהנות מחווית השימוש המיטבית, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, ולספק לויברטור טיפוח מתאים לאחר השימוש.

המוצר המהודר The Beaded Rabbit הוא ויברטור פנינים מתקדם במיוחד, המיוצר על ידי המותג היוקרתי The Rabbit Company. עשוי מסיליקון רך וקטיפתי, הויברטור מעניק נעימות ייחודית במגעו עם הגוף. הוא מצויד במנוע חזק המפיק 6 מקצבים ו-6 מהירויות שונות, מאפשר לך לבחור את ההתכוונות המתאימה לך.

העיצוב הייחודי של המוצר משלב בין פנינים מסתובבות לבין אוזני ארנבון, והופך אותו למוצר מוביל בתחוםו. בנוסף, הויברטור נטען באמצעות כבל USB, כך שניתן להשתמש בו פעמים רבות ללא צורך במציאת סוללות חדשות.

מומלץ לנקות את הויברטור לאחר כל שימוש:

  1. השתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולשמור על המוצר במצב הטוב ביותר.
  2. שטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או באמצעות מגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין.
  3. הימנע מהרטבת אזור הטעינה במהלך הניקוי.

המוצר מומלץ במיוחד לנשים שמחפשות את המוצר הטוב ביותר ללא פשרות, כדי להעצים את חווית האורגזמה שלהן. הוא מתאים לשימוש במשחקי זוגיות או בזמן אוננות.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פנינים נטען החזק ביותר בעולם The Rabbit Company – The Beaded Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן