מידע נוסף

מותג:Seven creations

אביזר:ויברטור עולה ויורד

מצבים לבחירה:10 מצבים שונים

אורך כולל:26.5 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

סוללות :3 AA

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

420.00

ויברטור עולה ויורד מחומר סליקון משי ייחודי ואיכותי מבית יצרנית האביזרים המצויינת Seven Creations

תיאור

הויברטור מסיליקון משי: תענוג מושלם במחיר סביר

הויברטור מסיליקון משי הוא אחד מהפיתוחים האחרונים בשוק הויברטורים, והוא מציע חווית עינוג מושלמת. החומר הסיליקון המיוחד ממנו מיוצר הויברטור מבטיח איכות גבוהה וגמישות מרבית.

הויברטור מצויד במנוע עוצמתי המספק תנועת עליה וירידה מדויקת. הוא מגיע עם 7 מהירויות רטט שונות ו-3 מצבי עולה וירידה, המדמים חדירה אמיתית של גבר. עם הכפתורים הנוחים בבסיס הויברטור, ניתן לשלוט במהירות ובעוצמה בקלות.

הכשימוש בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, כך ניתן ליהנות מהתחושה המרהיבה ביותר ולהגביר את הענוג. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. כדאי גם להסיר את הסוללות לפני הניקוי ולהשאיר את הויברטור לייבוש מוחלט לפני השימוש הבא.

הויברטור מסיליקון משי הוא הבחירה המושלמת לכל אחת שרוצה לחוות עינוג גבוה במחיר סביר. הוא יעניק לך חוויה מרהיבה ומרגשת כל פעם מחדש.
כדי להבטיח שומר על איכותו ועמידותו, יש להתייחס לויברטור מסיליקון משי בצורה נכונה ולעקוב אחרי ההנחיות הבאות:

1. השתמש בחומרי סיכה: בעת השימוש בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יעזור לך להגיע להנאה מקסימלית ולהגביר את התחושה החוויתית שלך. גם עם זאת, יש לוודא כי החומרים המשמשים אינם מכילים חומרים אגרסיביים או שמנים, שעשויים לפגוע בחומר הסיליקון.

2. נקה את הויברטור לאחר השימוש: לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור בעזרת מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. יש לוודא כי הוא מותאם לשימוש עם חומר הסיליקון ואינו מכיל חומרים אגרסיביים. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור על מגש או על מגבת נקייה עד שהוא יתייבש לחלוטין.

3. אחסון נכון: מומלץ לאחסן את הויברטור בתיק או באריזה מיוחדת לצורך הגנה עליו מפני קרני שמש ואבק. יש לשמור על ייבוש מוחלט של הויברטור לפני ההחזרה לאריזה, כך שלא יתרוקן וימנע צמיחת חיידקים בתוך האריזה.

בכדי להבטיח שומר על איכותו ועמידותו המאמץ יש לעקוב אחרי ההנחיות הבאות. בזמן השימוש בויברטור מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש  לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור עולה ויורד מסליקון Thrust Me Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן