מידע נוסף

מותג:B Swish

אביזר:ויברטור מאלץ אורגזמה

מצבים לבחירה:5 מצבי רטט

אורך כולל:15.24 ס"מ

אורך חדירה:8.9 ס"מ

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AAA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

270.00

BWild Classic – ויברטור סיליקון איכותי מומלץ למתחילות של מותג אביזרי המין האמריקאי B Swish.

תיאור

כותבים על הויברטור BWild Classic של מותג B Swish. הויברטור הוא אביזר מין מומלץ למתחילות, עשוי סיליקון ומגיע עם 2 מנועי רטט. הוא מציע 5 מצבי רטט שונים, שניתן לשלוט בהם בקלות באמצעות כפתור השליטה הממוקם בבסיסו. הויברטור קשיח עם קצה מעוקל להגברת ההנאה בעת החדירה, ומכיל מנוע רטט בזרוע המענגת את הדגדגן ומנוע נוסף בקצה הויברטור לגירוי נקודת הג'י. הויברטור גם עמיד במים וניתן להשתמש בו במקלחת או באמבטיה.

לשמירה על הויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש ולשטוף אותו במים נקיים וסבון לאחר השימוש. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להתייבש את הויברטור לפני החזרתו לאריזה.

המותג B Swish הוקם בשנת 2007 ומציע מוצרים איכותיים ואלגנטיים לנשים. החברה מציעה שלוש רמות איכות – Classic, Deluxe ו-Premium, כאשר הרמה Classic מיועדת במיוחד לנשים מתחילות. המותג מומלץ במיוחד לנשים שמחפשות אביזר מין ראשון להתנסות עימו.
מומלץ למתחילות:
הויברטור של מותג B Swish הוא בחירה מומלצת לנשים מתחילות שמעוניינות בחוויה מינית מהנה ומרעננת. הויברטור עשוי סיליקון איכותי ומגיע עם 2 מנועי רטט המאפשרים לך לבחור מתוך 5 מצבי רטט שונים. בנוסף, הוא מצויד בכפתור בסיס שנוח לשליטה ותפעול קל.

הויברטור BWild Classic מעניק חווית חדירה מהנה ומרגשת, עם קצה מעוקל המגביר את ההנאה. הויברטור מצויד גם במנוע רטט בזרוע המענגת את הדגדגן ומנוע נוסף בקצה הויברטור המעניק גירוי נוסף לנקודת ה-G.

היתרון המשמעותי של הויברטור הוא שניתן להשתמש בו גם במקלחת או באמבטיה, מכיוון שהוא עמיד לחלוטין במים.

אחזקה ושימוש:
כדי להבטיח את התמיכה המקסימלית ולהגיע להנאה מיטבית מהויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. השימוש בחומרי סיכה יכול להגביר את התחושות ולספק חוויה עוצמתית יותר.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולעטוף את הסוללות. ניתן להשתמש בסבון קל או בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. כמו כן, מומלץ להתיז חומר ניקוי ולשטוף היטב את הויברטור לפני השימוש הבא. יש להכניס את הויברטור לאריזה רק לאחר שהוא יבש לחלוטין.

על המותג:
B Swish הוא מותג אמריקאי המתמחה ביצירת אביזרי מין איכותיים ואלגנטיים עבור נשים. המותג מציע שלוש רמות איכות שונות: Classic, Deluxe ו-Premium. סדרת ה-Classic מיועדת במיוחד לנשים מתחילות ומציעה מוצרים באיכות מעולה. סדרת ה-Deluxe מציעה אביזרי מין ברמת איכות גבוהה יותר, וסדרת ה-Premium היא הרמה הגבוהה ביותר ומציעה מגוון רחב של עוצמות רטט ועיצוב ארגונומי מתקדם. המותג B Swish מומלץ במיוחד לנשים המחפשות אביזר מין ראשון להתנסות ולחוות חוויה מהנה ומרעננת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סיליקון עם מאלץ אורגזמה | Bwild Bunny”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן